ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به گفته علم الهدا

نیروهای تهاجم و سرکوب

بچه های خط قاسم سلیمانی اند!

 
 
 

 

 

10 الی 12 موتور سوار آتش به اختیار به دیوار سفارت انگلستان در تهران شبانه حمله کردند. (فیلم بالا) آنها تجربه حمله به سفارت عربستان و آتش زدن آن را دارند. این حمله درحالی صورت گرفت که نیروی انتظامی ویژه حفاظت از سفارت خانه ها در اطراف سفارت انگلستان ایستاده و ناظر عملیات آتش به اختیارها بودند. آتش به اختیارها هم اجازه بالا رفتن از دیوار و آتش زدن نداشتند، فقط به آنها اجازه رنگ پاشیدن به دیوار سفارت داده شده بود.

اگر تازه  ترین سخنان علم الهدا امام جمعه مشهد را قبول کنیم، این آتش به اختیارها از مریدان قاسم سلیمانی بودند که دیگر خودش در قید حیات نیست و از قول او این روزها هرچه بخواهند نقل می کنند. از جمله همین سخن علم الهدا که سخنش دوستی خاله خرسه است و تخریب قاسم سلیمانی که در بغداد ترور موشکی شد و حالا در مشهد ترور نماز جمعه ای. علم الهدا گفت است «اگر سلیمانی بود بچه  های خط او سفیر انگلستان را تکه تکه می کردند.». او به این ترتیب حمله به سفارت عربستان و آتش زدن آن و دهها عملیات تهاجمی و از جمله کودتای 88 و کشتار مردم را انداخت گردن قاسم سلیمانی.

اگر این امام جمعه ها ابله اند و حرف دهانشان را نمی فهمند، چرا از خدمت مرخصشان نمی کنند؟

امام جمعه مشهد شکر خوری دیگری هم کرد و آن این که هرکس در دانشگاه از روی نقاشی پرچم امریکا در دانشگاه رد نشود ستون پنجم دشمن است. علم الهدا در تظاهرات ساندیسی دیماه سال 88 که در تائید کودتای انتخاباتی علیه موسوی انجام شد سخنران معرکه بود که از مشهد با هواپیما به تهران اوردندش تا برود پشت بلند گو. او در همان سخنرانی مردم مخالف آن کودتا را مشتی بزغاله و گوساله خطاب کرد. این مردم مخالف در تهران به گزارش شهردار وقت "قالیباف" بین 2 تا 3 میلیون بودند که با شعار "رای من کو؟" راهپیمائی آرام و مسالمت آمیز تا مقصد میدان آزادی کرده بودند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: