ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی علم الهدا با دانشجویان بسیجی

کلاه بزرگ تحریم انتخابات مجلس

که میخواهند سر مردم بگذارند

 
 
 

 

 

علم الهدی که با دامادش "رئیسی" بر سر نشستن روی صندلی آقای خامنه ای رقابت دارد، در دیدار با دانشجویان بسیجی خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد فرمان تصرف مجلس آینده را به بسیجی ها داد و گفت:

دشمن اگر بخواهد عامل نفوذی خود را انتخاب کند از کسانی استفاده می‌کند که در کنار ستون رهبری نیستند لذا نباید بگذاریم در فضای اقتدار نظام عناصری راه پیدا کنند که با رهبری و ارزش‌های نظام زاویه دارند.

دشمن می تواند عوامل نفوذی خود را از افرادی که با رهبری زاویه دارند انتخاب کند و آنها را به استخدام خود درآورد. فردی که با رهبری زاویه دارد به استخدام دشمن درمی‌آید.

دشمن در سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و امسال فتنه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرد و در هر بار نیز شکست خورد که شکست امسال دشمن مفتضحانه‌تر از قبل بود. در سال ۸۸ فتنه دشمن سه یا چهار ماه دوام آورد اما فتنه اخیر در ۲ روز جمع شد.

این بدان معنی است که قدرت فعالیت و آمادگی مردم ایثارگر امروز چندین برابر سال ۸۸ شده است و نیروهای ما نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌اند . اکثریت معتقدند رهبری حجت امام زمان (عج) است و جوهره و نماد این اکثریت جوانان بسیجی هستند.

انفعال اصلاح طلبان، نبود هاشمی رفسنجانی در صحنه و حصر موسوی و کروبی و خاتمی و فلج 6 ساله روحانی توسط رهبر و شبکه مافیائی که امثال علم الهدا سخنگوی آنست، در کنار تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات از سوی شبکه های پرقدرت تبلیغاتی مافیای قدرت در داخل و اپوزیسیون خارج از کشور که در رویاهای خود غرق است، زمینه فرامینی نظیر فرمان علم الهدا به بسیجی ها را فراهم ساخته است. اپوزیسیونی که باید مشوق مردم برای فشار به حکومت برای عقب نشینی نهادها از برابر مردم برای شکل گیری مجلسی کار آمد باشد فعلا در رویای تحریم است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: