ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بخت با ژنرال عبدالوهاب الساعدی است

مردم عراق خواهان بازگشت

به دوران حکومت نظامی ها شده اند؟

 
 
 

 

 

کنترل و هدایت اعتراض های خیابانی مردم عراق بتدریج از دست همه کسانی که ادعای نفوذ در میان معترضان را داشتند خارج می شود. از جمله از کف مقتدا صدر که سرگرم یک بازی چند منظوره میان عربستان و جمهوری اسلامی و آیت الله سیستانی است. مردم بتدریج خود دارند اداره امور دولتی را بدست می گیرند و دولتی از درون جمعیت بیرون می آید. در شهر یوانیه واقع در استان قادسیه مردم باختمان های دولتی را با این دست نوشته که روی در آنها چسباندند تعطیل کردند: «به دستور مردم تعطیل شد

در جنوب بغداد نیز مردم مسیرهای مرکزی شهر بغداد را بستند. تعطیل دو  هفته ای مدارس ادامه دارد و  معلمان خواستار ادامه تحصن در حمایت از تظاهرکنندگان شدند. به این ترتیب ادارات و مدارس پایتخت و شهرهای جنوبی تعطیل هستند.

به گزارش آسوشیتدپرس، تظاهر کنندگان در میدان التحریر بغداد تصاویر ژنرال عبدالوهاب الساعدی، فرمانده سابق سازمان مبارزه با تروریسم عراق را در دست داشته و او را قهرمان ملی در مبارزه با افراط گرائی مذهبی اعلام کردند. بتدریج طلاب دینی نیز به تظاهر کنندگان می پیوندند. آیا "الساعدی" نخست وزیر آینده عراق خواهد بود و این کشور به سنت حکومت نظامی ها باز خواهد گشت؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: