ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هدف این مخالفت ها، ناکام ساختن روحانی در ژاپن است

مخالفت سخنگوی مصباح یزدی

با گشایش اقتصادی امریکا و اروپا

 
 
 

 

 

حجت‌الاسلام ذوالنور، از شاگردان و مریدان مصباح یزدی که نزدیک به دو سال جانشین  نماینده ولی فقیه در سپاه نیز بود و اکنون رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس، روز گذشته بیمناک از نتایج سفر روحانی به ژاپن گفت:

فشار و تحریم اقتصادی به نفع کشور است .  این تحریم‌ها سبب شده که ما به سمت اقتصاد بدون نفت، تکیه بر داخل و نهایتاً قطع وابستگی به غرب و اروپا برویم. روابط اقتصادی یکی از ابزارهای نفوذ غرب و اروپا در کشور به شمار می‌رود و آن‌ها در این زمینه احساس خطر کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که آمریکائیان و اروپاییان برای حفظ مهره‌های نزدیک به خود در آستانه انتخابات گشایش‌های اقتصادی ایجاد کنند. (نکته محوری مخالفت ها با روحانی)

هدف از این گشایش‌ها تأثیرگذاری بر مردم و جداسازی مسئولان از نیاز به تکیه داخل است و این تکیه در نزد مردم به فراموشی سپرده شود و اطلاعاتی در دست بوده که در این زمینه در حال مذاکره هستند. (در این زمینه عنوان اول پیک نت روز گذشته و امروز را با دقت بخوانید)

درباره برکناری ذوالنور از جانشینی نماینده ولی فقیه در سپاه هیچ فرمانده و غیر فرمانده ای توضیح نداده و نگفته که چرا به وی اعتمادی در حد باقی ماندن در سپاه را نداشتند و ماجرای دسته بندی های وی و یارگیری از میان فرماندهان سپاه برای چه اقدامی در آینده بود که نیمه کار ناکام ماند و از سپاه حذفش کردند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: