ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 آبان

ابراهیم رئیسی می خواهد

قهرمان مبارزه با فساد جلوه کند!

 
 
 

 

 

روزنامه هفت صبح گزارشی در ارتباط با محاکمه عباس ایروانی صاحب گروه عظام (قطعه سازان) منتشر کرده که نشاندهنده گوشه ای از سناریوئی است که ابراهیم رئیسی برای تبلیغ خود با امید جانشینی علی خامنه ای راه انداخته است. یعنی همان نکته ای که حسن روحانی بدون اسم بردن از وی، در آخرین گفتارش در هیات دولت به آن اشاره کرده و گفت که من در آینده خواهم گفت چه کسی مملکت را تعطیل کرد و چه کسی از مبارزه با فساد برای  خود تبلیغ انتخاباتی می کند و چه کسی بخش خصوصی موفق را فلج کرد. (نقل به مضمون)

کمی که پرده ها عقب زده شود (که بزودی عقب زده خواهد شد) بر همگان آشکار خواهد شد که رئیس قوه قضائیه با راه انداختن دادگاه های مبارزه با فساد مشغول ایجاد پایگاه برای خود در سپاه است، زیرا بخش مهمی از این مبارزه با فساد در جهت تقویت موقعیت اقتصادی فرماندهان و شرکت های سپاه است. از جمله همین قطعه سازان شرکت عظیم "عظام" که شواهد نشان میدهد در تدارک مصادره آن به سود شرکت های سپاه و سپردن مدیریت آن به سپاه است. همزمان با دادگاه های مبارزه با فساد که تاکنون یک روحانی و یا آقازاده او و یا یک فرمانده سپاه و مدیران شرکت های وابسته به آن در این دادگاه ها دیده نشده، در خود سپاه وسیعا تبلیغاتی جریان دارد که از رئیسی قهرمان مبارزه با فساد و جانشین شایسته رهبری ساخته شود. برکناری چند قاضی رشوه گیر مبارزه با فساد در قوه قضائیه نیست، که اگر بود همین دادگاههای مبارزه با فساد خود آلوده به فساد سیاسی برای تبدیل شدن به سکوی پرش ابراهیم رئیسی نمی شد.

البته، هنوز راه درازی برای تحقق رویاهای ابراهیم رئیسی وجود دارد و این احتمال که او هم در نیمه راه فتح بیت رهبری از دایره خارج شود بسیار است. همچنان که آملی لاریجانی شد و یا هاشمی رفسنجانی از سر راه برداشته شد. بویژه که در خود بیت رهبری رقبا پوست خربزه بدست منتظر فرصت مناسب برای انداختن آن زیر پای رئیسی هستند.

توصیه می کنیم حوصله کرده و گزارش مربوط به دادگاه ایروانی صاحب شرکت "عظام" را در همین شماره پیک نت بخوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 نوامبر

 
 

اشتراک گذاری: