ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ماهواره "امیر"

صدا و سیما آنقدر بی اعتبار شده

که شبکه ماهواره ای راه انداخته

 
 
 
 
 

 

حسام الدین آشنا هم مشاور روحانی است و هم نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما. شورائی که تیغش آنقدر کنُد است که انگشت کوچک صدا و سیما را هم نمی تواند خراش بدهد!

او که گهگاه افشاگری هائی نرم و آهسته می کند، درتازه ترین افشاگری اش نوشته است:

 

شبکه ماهواره‌ای «امیر» پخش آزمایشی خود را روی یاه‌ست آغاز کرده است. این شبکه در حال پخش مجموعه گاندو است. حامی مالی این شبکه ماهواره‌ای کیست؟

گاندو به کارگردانی جواد افشار سریالی است که با موضوع جاسوسی و امنیتی چندی پیش روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. این سریال پیش از این به دلیل دیالوگ‌هایی در مورد مسئولان دولتی دچار حواشی بسیاری شد که این حواشی بعد از پخش قسمت ۱۳ با یک روز تأخیر شائبه‌های بسیاری را در میان مخاطبان ایجاد کرد و کارگردان آن گفت که تحت فشار مقامات دچار سانسور شده است. هر چند بخش های به اصطلاح سانسور شده به صورت کامل تدوین و در شبکه های مجازی دست به دست شد و حالا روی شبکه "امیر" پخش می شود!

ظاهرا آنها که این شبکه را راه اندازی کرده اند، دستشان در دست صدا و سیماست و هم از بودجه سیما می خورند و حمایت می شوند و هم از آنهائی بودجه می گیرند که میلیاردها دلار پول غارت شده از مردم ذخیره مقابله با دولت و مردم کرده اند. پشت صحنه همه این رویدادها دولت سایه قرار دارد که پدر خوانده  اش ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 نوامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: