ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 مهر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اسامی دو جاسوس دفتر نقدی بایداعلام شود

پیشنهاد شتابزده و خنده دار

سردار نقدی برای محاکمه نبوی

 
 

 

 

در کوران اخبار مربوط به حمله موشکی به تاسیسات نفتی عربستان و راهی شدن روحانی و ظریف به امریکا جهت شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل، مصاحبه ای از بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عضو ارشد کابینه  های رجائی و میرحسین موسوی منتشر شد که حاوی چند نکته بسیار مهم بود. خلاصه نکات مهم این مصاحبه در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شد و همچنان نیز روی صفحه اول سایت پیک نت قابل دسترسی است. از جمله نکات مهمی که نبوی فاش کرد هم بند بودن وی در دوران زندان پس از کودتای 88 با دو جاسوس اسرائیل بود که در دفتر محمد رضا نقدی کار می کرده اند. گویا یکی از این دو جاسوس اعدام شده است. نبوی در این مصاحبه گفته است که این دو جاسوس نه تنها با او بلکه در بندی که وی به همراه عده ای دیگر زندانی بوده اند حضور داشته اند.

روز گذشته سردار نقدی که معروف است به مصاحبه ها و اظهار نظرهای پیاپی علیه دولت روحانی و تهدید نظامی اسرائیل و رجز خوانی های مسئله ساز دیگر، وحشت زده از  فاش شدن این خبر مدعی شد که بهزاد نبوی با اعلام این خبر مرتکب جرم نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی شده است و باید بزودی محاکمه شود!"

ظاهرا جاسوسی و حضور جاسوس در دفتر فردی مثل سردار نقدی جرم نیست و باعث تشویق اذهان عمومی نمی شود اما اگر خبر آن فاش شد، جرم است و باعث تشویق اذهان عمومی می شود! جلل الخالق!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: