ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار مهم سال 92 با رهبر

دو ژنرال سپاه و بسیج

پشت پرده ماجرای "بابک زنجانی"اند!

 
 
 

 

 

دقیق ترین اطلاعات را درباره غارتی که در دولت احمدی نژاد از پول حاصل از فروش نفت ایران شد جهانگیری در اختیار دارد اما دهان نمی گشاید. چند ماه پیش از انتخابات 92 جهانگیری به همراه مجید انصاری مفصل ترین گزارش از فساد و غارت دوران احمدی نژاد را در اختیار بیت رهبری گذاشتند. همان زمان به شوخی می گفتند که یک وانت بار سند از سوی جهانگیری به بیت رهبری منتقل شد. پس از این انتقال اسناد، جهانگیری و انصاری به همراه موسوی لاری دومین وزیر کشور دولت خاتمی با رهبر دیداری کردند که چند ساعت به طول انجامید. پس از این دیدار نه انصاری حاضر به مصاحبه شد و نه جهانگیری اما موسوی لاری اشاره کوتاهی به این دیدار کرد اما نگفت که نتیجه چه بود. آنها از نتیجه آن دیدار چیزی نگفتند اما وقتی فضا برای انتخابات 92 باز شد و تصفیه باند احمدی نژاد و خارج کردن برخی فرماندهان سپاه از قوه مجریه آغاز شد، معلوم شد در آن جلسه چه گذشته بود.

به همین دلیل است که وقتی جهانگیری درباره دوران احمدی نژاد صحبت می کند، یک فرد مطلع و فراتر از معاون اول رئیس جمهور دهان می گشاید و باید آن را جدی تلقی کرد. روز گذشته او در همین ارتباط گفت:

دولت یازدهم در مقطعی فعالیت خود را آغاز کرد که ابهام هایی در خصوص نحوه هزینه کردن درآمدهای سرشار نفتی در دولت گذشته وجود داشت و مشخص نبود که ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی کجا و چگونه هزینه شده است؟ من با مقامات عالی کشور برای مشخص شدن همه زوایای پرونده بابک زنجانی مکاتبه کرده ام.

جهانگیزی از مقامات عالی کشور نام نبرد اما اشاره اش جز "رهبر" کس دیگری نمیتواند باشد. اوست که باید موافقت کند آن گروه از فرماندهان سپاه که در دولت احمدی نژاد و به بهانه دور زدن تحریم ها بخش مهمی از آن 700 میلیارد دلار را غارت کرده اند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. از جمله سردار قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد و سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح که حالا از این مقام کنار گذاشته شده اما در مجمع مصلحت نشسته است. پشت پرده بابک زنجانی را این دو چهره باید بالا بزنند و به نقش خود و حسابهای بانکی که در کشور برزیل دارند اعتراف کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: