مصاحبه با عباس عبدی

احتمال دیدار ترامپ و روحانی

درحاشیه اجلاس سازمان ملل

 

برای لشگر کشی به خلیج فارس

اتحادیه اروپا نمی خواهد

چرخ پنجم ناوگان امریکا شود!

(پیک هفته ۱۰۹) 9 شهریور ماه  1398 برابر 31 اگوست 2019 

 pyknet100@gmail.com


8-6 شهریور

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


8-6 شهریور

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


8-6 شهریور

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


8-6 شهریور

منتخب اخبار
شهرستان ها


8-6 شهریور

منتخب اخبار ورزشی


8-6 شهریور

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 9 شهریور

رئیس دولت سایه

خود را برای‌رهبری تبلیغ‌می‌کند!

سید ابراهیم رئیسی کارت سبز برای تبلیغ خود و خود تبلیغی برای جانشینی رهبر دارد. درجامعه ای که یک سیب تا به زمین برسد هزار بار می چرخد، معلوم نیست سرنوشت او و رهبر و جانشینی چه خواهد شد اما فعلا او درعین حال که رهبری دولت سایه را علیه دولت روحانی دارد، برای آینده خیز برداشته است. از یکسو می خواهد قهرمان فساد ستیزی شود و از سوی دیگر با سفر به شهرها و حضور در برخی مجامع و ایراد سخنرانی ها قصد جلب نظر اقشار مختلف مردم را دارد. از جمله کارگران. او از اعتراضات کارگران دفاع می کند اما نمی گوید چرا در هر اعتراض کارگری عده ای از آنها بازداشت و محاکمه و زندانی میشوند؟ او به دروغ می گوید کارگران به نحوه خصوصی سازی ها اعتراض دارند و تلویحا تقصیر را متوجه قوه مجریه و دولت میداند اما نمی گوید که کارگران به کل خصوصی سازی اعتراض دارند. نمی گوید که خصوصی سازی ها در چارچوب اقدام لیبرالیسم اقتصادی رهبر برای تغییر اصل 44 قانون اساسی کمر تولید ملی را در کشور شکست. از محاکمه مفسدان اقتصادی می گوید و مدال آن را به گردن خویش می اندازد اما تصور می کند مردم فراموش کرده اند لیست کابینه ای را که در صورت پیروزی در انتخابات 96 می خواست تشکیل بدهد و در آن شاخص ترین مفسدان اقتصادی حضور داشتند. مفسدانی که روحانی در همان مناظره های انتخاباتی سال 96 مشخصا به آنها اشاره کرد اما نام نیآورد. یعنی نگفت که سردار قاسمی وزیر نفت فاسد دولت احمدی نژاد که بابک زنجانی کارگزار او بود را جنابعالی در کابینه ات می خواهی دوباره وزیر نفت کنی. آیا با این حقه بازی ها و سفسطه بازی ها و فریبکاری ها مردم قبول می کنند که در جمهوری اسلامی می خواهند با فساد مبارزه کنند؟ و از آن مضحک تر، مدال آن را به گردن رئیسی بیاندازند.

دو سخنرانی را در این شماره پیک نت منتشر می کنیم. یکی سخنرانی روزهای اخیر سید ابراهیم رئیسی را و یکی هم سخنان روحانی در مناظره های انتخاباتی که این هر دو یکدیگر را درباره تفسیر بالا کامل می کنند.


سخنان تازه "سرافراز"

گوشه کوچکی از آنچه در

صدا و سیما می گذرد و مردم نمیدانند


17 در صد همجنسگرائی و 74 درصد رابطه جنسی

روابط جنسی دانش آموزان

که مقامات به روی خود نمی آورند


پاسخ روحانی به این سئوال:

پیشگیری فساد یا درمان فساد؟

پیشگیری یا درمان؟ این مهم ترین سئوال در ارتباط با مبارزه با فساد حکومتی است. ابراهیم رئیسی که خود 10 سال معاون اول قوه قضائیه بود و حالا رئیس آن قوه می گوید "درمان" و روحانی به شهادت سخنانی که می شنوید ومربوط به جلسه اخیر مدیران کشور است معتقد است "پیشگیری" و درنهایت اگرپیشگیری جواب نداد، "درمان". او برای پیشگیری دقیق ترین پیشنهاد را می کند. یعنی الکترونیکی کردن دولت و بستن راه های پولشوئی، واردات قاچاق و....


خیز رئیس جمهور فرانسه

برای بدست گرفتن رهبری اروپا

راشیا تودی – ترجمه رضا نافعی


دادگاه فعالان صنفی را علنی برگزار کنید

نامه 127 امضائی فرهنگیان
خطاب به رئیس قوه قضائیه


مرور مطبوعات

مصاحبه سیدضیاء با دکتر الهی

نفی نظرات رضاشاهی زیبا کلام است!


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله 705

اصلاح طلبان به 5 دلیل

دراسارت "بی‌عملی" افتاده‌اند!


مصاحبه شهیندخت مولاوردی

افکار عمومی مبارزه کنونی

با فساد را باور نکرده است!


عنوان اول پیک نت 7 شهریور

یک زن در میان اختلاسگران
وغارت‌کنندگان دیده نمی‌شود


تلاش اسرائیل

برای کشاندن ایران به جنگ منطقه ای

اومانیته - ترجمه جعفر پویا


راه توده 705 منتشر شد

هفته نامه راه توده – شماره 705 (پنجشنبه 7 شهریور 98)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام آن نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به تشتت و بی برنامه بودن اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس دارد. علاوه بر بخش دیگری از گزارش کنفرانس تهران که به همه سیاسیون و حکومتی ها توصیه دقیق آن را می کنیم، مطالبی دراین شماره می خوانید درباره:

قدرت نظامی پشتوانه سیاست و دیپلماسی است و نه برعکس، مملکت کارآفرین و خیر نمی خواهد ملیات دهنده می خواهد، تلاش اسرائیل برای کشاندن ایران به یک جنگ منطقه ای، یاری های پزشکی کوبا به مردم سوریه، مردم ایران از داخل و خارج لای چرخ دنده شعار، مکرون رئیس جمهوری با دیپلماسی هوشمندانه، اهداف برخی روشنفکران ایرانی از روسیه ستیزی، حوثی ها قدرت واحد در یمن می شوند؟،  بخش دیگری از سفرنامه شاملو به لس آنجلس و فیلم سخنرانی یک کارآفرین در اتاق بازرگانی.


بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت پنجشنبه "یک زن در میان اختلاسگران و غارت کنندگان دیده نمی شود" با 13 هزار و 600 خواننده روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت بیشترین مخاطب این شماره را داشت. این مطلب روی 7 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران