ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سعید لیلاز

ترامپ در تدارک کودتائی

شبیه دوران "آلنده" درایران بود

 
 
 
 
 

 

صنعت خودروسازی از سوی دولت امریکا در نوک پیکان حمله قرار گرفت. هدف دولت آمریکا این بود که ۸۰۰ تا یک میلیون نفر شاغل در صنعت خودروسازی که سه اتوبان شاهرگ حیاتی تهران از وسط این صنایع می گذرد تحریک کرده که این افراد به داخل اتوبان بریزند، جاده ها را ببندند و آشوب های اجتماعی ایجاد کنند تا یک نوع آلنده سازی در ایران ایجاد کنند، در حالی که دولت  با تدبیر این سیاست را خنثی کرده است.

امروز صنعت خودروسازی از این مرحله عبور کرده است. با همه گرفتاری‌ها ، ناراحتی‌ها و  زیان‌هایی که ایجاد شده، این مساله حل شده است.البته یک شبکه فسادی ایجاد شده  که با آنهم برخورد شده است و تمام منابع در حال برگشت است.

امروز می توانم بگویم از نشانه بهبود وضعیت صنعت خودروسازی افزایش تولید و کاهش قیمت‌ها در بازار است. این روند هم ادامه خواهد یافت. با تدابیری که دولت آقای روحانی اندیشیده، اقتصاد ایران در همه عرصه‌ها در حال خروج از دام و بحران است.

وقتی از فساد میگویند بد نیست بدانیم که  ۶ میلیون دلار کالا در گروه ایران خودرو به موریتانی فروخته شده  و امروز هیچ کس پاسخگوی گرفتن پول آن نیست، یا منابعی که در جاهای دیگر هدر رفته است؛ اما هیچ کدام به دولت آقای روحانی ارتباطی ندارد و مربوط به دولت های گذشته است.

اینکه با هدف بهره‌برداری سیاسی از غباری که کشور را فرا گرفته دروغ بگوییم بسیار رذیلانه است.

(مصاحبه با خبرآنلاین)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: