ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 مرداد

با یک اشتباه دیگر ج. اسلامی

امریکا کنترل خلیج فارس را بدست میگیرید

 
 
 
 
 

 

جمهوری اسلامی ایران را به لبه پرتگاهی برده که در صورت ادامه اشتباهات گذشته که عمدتا ماجراجوئی و تبلیغاتی بوده، عملا آب های جنوب ایران به اشغال یک جبهه نظامی متشکل از امریکا و متحدان اروپائی اش در خواهد آمد!

درحالیکه رسانه های ایران هم خود و هم مردم را با خبرهای ناکامی امریکا برای همراه کردن کشورهای دیگر (جز انگلستان) با طرح یک جبهه نظامی در خلیج فارس و دریای عمان فریب میدهند، بزودی وزرای دفاع و امور خارجه اروپا در کشور فنلاند جمع می شوند تا درباره فراخوان امریکا برای تشکیل جبهه نظامی حفظ امنیت خلیج فارس و دریای عمان تصمیم بگیرند.

صدر اعظم آلمان درهمین ارتباط گفته است که رئیس جمهوری فنلاند، که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد نقش هماهنگ کننده این نشست را که درباره امنیت خلیج فارس است برعهده خواهد داشت.

همزمان با اعلام خبر بالا که صدراعظم آلمان آن را بیان و تائید کرده، ظریف وزیر خارجه قراراست پس از سفر کوتاهش به "کویت" که از دیروز آغاز شد، خود را به فنلاند برساند. هدف این سفر هم گفتگو با رئیس اتحادیه اروپا درباره تحریم ها و بویژه تحریم نفتی ایران است و هم بیان مخالفتی که دولت روحانی درباره جبهه نظامی – ناوگانی امریکا و متحدانش در خلیج فارس دارد. ترامپ در سفر خود به عربستان وعده تشکیل این جبهه را داده بود و ماجرای توطئه گونه توقیف نفتکش ایرانی در آب های جبل الطارق و توقیف یک نفتکش انگلیسی توسط سپاه در خلیج فارس بهانه لازم برای تشکیل چنین جبهه ای را به امریکا داده است. توقیف نفتکش ایرانی در جبل الطارق از طریق مذاکره و گفتگو در حال فیصله بود که سپاه نفتکش انگلیسی را توقیف (مثلا مقابله به مثل) کرد و گرهی بر گره جبل الطارق زد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: