ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به جرم اثبات 8 میلیون رای تقلبی انتخابات 88

محمد رضا خاتمی

برای دو سال باید برود زندان!

 
 
 
 
 

 

دادگاهی که غیر علنی اما با ادعای علنی بودن آن علیه دکتر محمد رضا خاتمی تشکیل شده بود، سرانجام حکم بدوی خود را مبنی بر دو سال زندان برای وی صادر کرد. محمد رضا خاتمی به اتهام تشویق اذهان عمومی و ادعای کذب محکوم به زندان شد. او مستند به اسنادی که در اختیار دادگاه گذاشت گفته بود که حداقل 8 میلیون رای در انتخابات سال 88 تقلب شده بود.

شتر در میان حیوانات چهار پا، کثیف ترین زانو را دارد و مولوی که بزرگترین مرشد اجتماعی دوران خود بود و مثنوی او هنوز کتاب ارشادی دوران است، این دو بیت را در دفتر پنجم مثنوی معنوی خود دارد:

آن یکی پرسید اشتر را که: هی!

از کجا می آئی از فرخنده پی؟

گفت از حمام گرم کوی تو

گفت: خود پیداست از زانوی تو

همین دادگاه محمد رضا خاتمی و نتیجه ای که از آن بصورت حکم گرفته شد، نشان داد که شکایت میرحسین موسوی و مهدی کروبی علیه تقلب در انتخابات 88 به شورای نگهبان و یا قوه قضائیه به کجا ختم می شد. نه در سال 88 بدنبال کشف واقعیت بودند و نه اکنون در پی آن هستند. عزم بی تزلزل تائید کودتائی است که فاجعه تحریم ها و برباد رفتن دهها میلیارد دلار پول نفت، شکل گیری انواع مافیاهای دور زدن تحریم ها، بحران اقتصادی و فلاکت امروز مملکت را به بار آورد. این محصولات تا اکنون علنی شده کودتایی است که در سال 88 انجام شد و  مهر آن برای همیشه بر پیشانی جمهوری اسلامی ماند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: