ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا متن کامل نامه به رسانه ها داده نشد؟

قرائت گزین شده نامه نجفی

مهم ترین خبر دادگاه او  شد

 
 
 
 
 

 

قرائت گزین شده یک نامه با امضای نجفی شهردار سابق تهران و متهم به قتل همسرش "میترا استاد" در دادگاه نجفی حاشیه ساز تر از خود دادگاه شده است. دادگاهی که افکار عمومی آن را فرمایشی و امنیتی میدانند. در این نامه که در دادگاه قرائت شد نجفی به خط خود نوشته و آن را امضاء کرده آمده است:

در دادگاه گفته شد: به هم ریختگی داخل خانه نشان از آن داشت که یک هفته قبل به این خانه اسباب کشی شده و روی یک میز دست نوشته وجود داشت که داخل آن نوشته شده بود:

"در طول یک سال و اندی تمام سعی خودم را کردم که ماجرا بدون خونریزی و با توافق حل شود اما او هیچ توضیح و نصیحتی را نپذیرفت. پیشنهاد من که بارها گفته بودم این بود که حق و حقوقت را کامل پرداخت می کنم و از هم طلاق بگیریم اما او ادعا می کرد که اصل انتقام گیری از تو و خانواده تو است؛ من اگر به تو خیانت نکنم و با اجنبی هایی که تو می شناسی همخوابی نکنم بی خیال نمی شوم. از تهدید و توهین ها خسته شده بودم و با توجه به اینکه با چند اجنبی تماس می گرفت و تهدید می کرد می خواهد با آنها رابطه گذشته را داشته باشد من او را مهدور الدم دانستم ."

برخی رسانه ها که قتل میترا استاد را با آب و تاب پیگیری می کنند و طرفدار اعدام نجفی هستند حالا معترض اند که این نامه نباید در جلسه علنی دادگاه قرائت می شد زیرا منافی عفت بود!

معلوم نیست چرا تنها بخش هایی از نامه مورد بحث در دادگاه خوانده شد و همه آن قرائت نشد؟

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 تیر

 
 

اشتراک گذاری: