ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرهائی لابلای این سخنرانی ها فاش می شود

انتشار نوارسخنرانی چند

فرمانده سپاه در تائید کودتای 88

 
 
 

 

 

فرماندهان سپاه پس از کودتای 88 جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با بدنه سپاه و نهادهای امنیتی داشته اند که تاکنون سه نوار این جلسات سخنرانی به همراه سخنرانی رئیس اطلاعات سپاه "حسین طائب" در همین زمینه روی شبکه اینترنت قرار گرفته و بازتاب وسیعی هم داشته است. شاید این توجه مرتبط باشد با محاکمه محمدرضا خاتمی و مستنداتی که او در تائید تقلب در انتخابات 88 به دادگاه ارائه کرده اما دادگاه اجازه انتشار آن ها را نداده است.

این فرماندهان که فرمانده وقت سپاه "عزیز جعفری" را نیز شامل می شود، به همراه حسین طائب کودتای 88 را عملا تائید می کنند اما آن را ناگزیر می دانند. همه آنها آن کودتا را لازم میدانند و آن را در راه نجات نظام و نظام را شخص مقام معظم رهبری "علی خامنه ای" تحلیل می کنند و از احمدی نژاد هم دفاع می کنند. فیلم هائی از اعترافات زیر شکنجه و بازجوئی دستگیر شدگان پس و آستانه کودتا نیز در این جلسات به نمایش گذاشته می شود. همه سخنرانان از شنود وسیع تمام جلسات و دیدارها و حتی گفتگوهای شخصی فعالان سیاسی اصلاح طلب و حتی اصول گرا می گویند که این خود اعتراف به نا امنی سیاسی حتی در خود حکومت است. دراین جلسات با توهین و اتهام از میرحسین موسوی، حسن خمینی، هاشمی رفسنجانی؛ محمد خاتمی، موسوی خوئینی ها، شیخ مهدی کروبی و شماری دیگر اسم برده می شود و همه آنها را بازیچه سازمان جاسوسی انگلستان برای براندازی ولایت فقیه و حضرت اقا میدانند. گفته های این سرداران – بویژه سخنرانی سردار مشوق-  در این جلسات خودی عمدتا متکی به بازجوئی های زیر فشار و شکنجه و شنودهایی است که آنها را دسته بندی کرده و خدمت رهبر می برده اند و از ایشان برای ادامه کار رهنمود می خواسته اند. آنها که پای این صحبت ها نشسته اند از جائی خبری ندارند و صرفا پای منبر این سرداران کسب اطلاعات می کنند. از جمله سخنرانی سردار مشفق که خود را مسئول درجه اول امنیتی و مشرف به تمام اسناد و اطلاعات پیش و پس از کودتای 88 معرفی می کند و در جای جای سخنرانی اش نفرت و کینه اش از همه آنها که در بالا از آنها نام برده شد و همچنین مصطفی تاج زاده مشهود است. البته وسط سخنرانی سردار مشوق که کپی حسن عباسی است و به همان اندازه شارلاتان در سخنرانی، خبرهائی هم بیرون می زند. مثلا مشقق از دهانش می پرد که پس از کودتا، علی لاریجانی (که توهین آمیز از او نام می برد) به دیدار مهدوی کنی که آن زمان رئیس مجلس خبرگان بوده می رود و به او توصیه می کند نزد رهبر رفته و توصیه کند که این بساط را جمع کرده و زندانیان را آزاد کنند. و یا علی خامنه ای درباره بعد از خودش و حل مسئله رهبری فردی یا شورائی به حسن خمینی می گوید "بعد از من هرکاری دلتان خواست بکنید." یعنی تا من هستم در به همین پاشنه می چرخد. درباره راهپیمائی شنبه بعد از سخنرانی خامنه ای در نماز جمعه پس از کودتا که خامنه ای در آن تهدید کرده بود اگر تظاهرات ادامه پیدا کند هر خونی بریزد مسئولش دعوت کنندگان از مردم برای راهپیمائی است، 400 هزار نفر درتهران دست به راهپیمائی زدند. (این رقمی است که با تخفیف بسیار او بدان اعتراف می کند. درحالیکه قالیباف همان زمان گفته بود بین 2 و نیم تا 3 میلیون نفر در تهران به خیابان آمده بودند- پیک نت)، تنها در تهران 1200 تا 1400 خانواده اعدام شدگان مجاهدین خلق وجود دارد. اتباع بیگانه مقیم تهران بین یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار نفر است که همه آنها را حکومت نیروی بالقوه شورش میداند. در تظاهرات 13 آبان که آن را به مناسبت تصرف سفارت امریکا روز مبارزه با امریکا اعلام می کردند و هر سال در صدا و سیما از تظاهرات وسیع مردم یاد می شود تنها 20 هزار نفر که بیشتر هم دانش آموز هستند به خیابان کشیده می شوند.

مشفق که زمین و زمان را به هم می دوزد تا بگوید خاتمی با امریکا رابطه پنهان داشت و جاسوس های ایرانی در سوئیس با او گفتگو می کردند بعنوان سند از دیدار کاملیا انتخابی فرد (روزنامه نگار) بعنوان جاسوس و رابط سازمان اطلاعاتی امریکا نام می برد که گویا با خاتمی دیدار کرده و اطلاعاتی به او می داده و اطلاعاتی برای امریکائی ها از او می گرفته! همین اتهام را بصورت مشابه درباره مهدی هاشمی که فعلا در زندان است مطرح می کند. آن بی خبرانی که با دهان باز پای صحبت های او و بقیه سرداران و حسین طائب نشسته اند حتی یکنفرشان نمی گوید که چرا به همراه موسوی و کروبی و خوئینی ها و تاج زاده به این جلسات نمی آئید تا آنها هم حرف هایشان را در رد اتهامات شما بزنند؟

فیلم مصاحبه میر حسین موسوی و اعلام پیروزی در انتخابات:

https://www.youtube.com/watch?v=MPiy_BEmt7A


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: