ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اظهار نظر دیپلماتیک محمد رضا باهنر

فعلا رئیسی قرار نیست بیاید

لاریجانی هم بی گدار به آب نمی زند!

 
 
 

 

 

محمد رضا باهنر دبیر انجمن اسلامی مهندسان است، انجمنی که در تمام سالهای پس از انقلاب 57 متحد موتلفه اسلامی بوده است. سالها نایب رئیس مجلس بوده، اکنون عضو مجمع مصحلت است و پس از مرحوم حبیب الله عسگراولادی و علی اکبر ناطق نوری با نفوذ ترین فرد در جناح راست و بازاری و تجاری جمهوری اسلامی است. از مجلس نهم به بعد که نایب رئیس آن بود و در کنار علی لاریجانی در هیات رئیس مجلس می نشست، نظرات و دیدگاه هایش کمی اصلاح طلبانه و واقع بینانه شده است اما از اعتبار و نفوذش در میان باصطلاح اصولگرایان کاسته نشده و اخبار پشت پرده بسیار بیش از امثال بادامچیان که رهبر موتلفه شده و "ترقی" عضو دیگر رهبری موتلفه اسلامی که همیشه سیمش روی سیم مشهد بوده باخبر است. او روز گذشته در باره انتخابات 1400 و بویژه در باره ابراهیم رئیسی و علی لاریجانی گفت:

من یک چیز کلی در مورد آقای لاریجانی می‌دانم. این که ایشان معمولا بی‌حساب و کتاب یک کاری را نمی‌کنند، یعنی فکر می‌کند، برنامه‌ریزی می‌کند، طراحی می‌کند.

(به زبان اشاره یعنی لاریجانی سرگرم رایزنی و همآهنگی با بیت رهبری است تا با اطمینان نامزد انتخابات شود!)

درباره آقای رئیسی هم چند بار شخصا با ایشان صحبت کردم. ایشان گفت من نمی‌آیم. البته عالم سیاست اصلا این جذمیت‌ها را ندارد؛ بنابراین فردا چه اتفاقی خواهد ‌افتاد و یا پس فردا چه اتفاقی نمیشود پیش بینی کرد.

درباره آقای قالیباف هم آنچه که دیده می شود ایشان بیش از آنکه به رئیس قوه مقننه شبیه باشد به نامزد ریاست‌جمهوری شبیه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: