ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه نماینده ایران در سازمان ملل

هشدارها و تهدیدهای تبلیغاتی

از اعتبار آن نزد مردم کاسته!

 
 
 
 
 

 

تکرار یک حرف آن را از اعتبار ساقط می کند. بویژه اگر این حرف، تهدید هم باشد که وقتی بارها تکرار شد دیگر مردم برای آن تره هم خرد نمی کنند و به آن اهمیت نمیدهند. این نکته بسیار مهمی است که شیوه تبلیغات آخوندی در جمهوری اسلامی آن را آنقدر نادیده گرفت که دیگر هر حرفی – حتی اگر حرف حساب باشد- از دهان مسئولین بیرون بیاید مردم باور نمی کنند. همین شیوه را فرماندهان سپاه دنبال می کنند و مرتب هشدار میدهند و این و آن را تهدید به نابودی می کنند. آنقدر وعده این نابودی ها را داده اند که حالا باید بصورت جدی شک داشت که حتی اسرائیل و امریکا و کشورهای غربی و یا منطقه ای ایران هم آن را باور کنند. از قدیم گفته اند "آن که اهل عمل است، حرفش را نمی زند." و یک ضرب المثل دیگر می گوید "اول بپر، بعدا هوپش را بگو!".

شیوه عمل و تبلیغات اسرائیل درست خلاف روش تبلیغاتی و عملیاتی در جمهوری اسلامی است. ترور دانشمندان اتمی و بمباران پایگاه های سپاه در سوریه و یا حتی انفجار در نظنز و گویا بمب اندازی اخیر با هواپیمای اف 35 رادار گریز محصول همین شیوه است.

حالا بخوانید هشدارها و تهدیدهای تبلیغاتی نماینده ایران در سازمان ملل را که کپی برداری شده از سخنان فرماندهان سپاه است:

«نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به سازمان ملل متحد نسبت به اظهارات تحریک‌ آمیز و جنگ‌ افروزانه رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت به هرگونه تهدید یا عمل نادرست رژیم اسرائیل قاطعانه پاسخ می‌دهیم.»

این که رسما سازمان ملل را درجریان تهدیدهای اسرائیل قرار داده اند بسیار هم بجاست و این که احتمال اقدامات نظامی اسرائیل وجود دارد هم جدی است، اما تهدید به پاسخگوئی متعاقب آن در که در نامه به آن اشاره شده بی جاست! این دومی باید در عمل نشان داده شود و نه روی کاغذ  مطرح شود.

این حرف ها به گوش کسی در جمهوری اسلامی فرو می رود؟ بعید است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: