ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای اعلام این منطق نیاز به بد دهانی نبود

دو جمله حرف منطقی رهبر

درباره بازگشت امریکا به برجام

 
 
 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته نظر خود در باره بازگشت امریکا به برجام را در چند جمله خلاصه و اعلام کرد و افزود که این حرف و سیاست اول و آخر جمهوری اسلامی در این ارتباط است.

او گفت:

«درباره قضیه‌ی تحریم‌ها اولا در جمهوری اسلامی کسی گوشش بدهکار مهمل‌گویان (نمونه ای از بد دهانی های مکرر علی خامنه ای که به دیگران توصیه می کند بد دهانی نکنید!) بدون استحقاق - چه در اروپا چه در آمریکا- نیست. اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم آمریکا و سه‌ کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیر پا گذاشته‌اند حق ندارند شرط و شروط بگذارند. آنها به هیچکدام از تعهدات برجامی‌شان عمل نکرده‌اند.آن طرفی که حق دارد شرط معین کند، ایران است. چون جمهوری اسلامی به همه تعهدات عمل کرد. ما حق داریم برای ادامه برجام شرط بگذاریم و این شرط را گذاشتیم و گفتیم و هیچ‌کس هم از آن عدول نخواهد کرد. اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی‌آزمایی کنیم و ببینیم که درست تحریم‌ها لغو شده، آن‌وقت به تعهدات برجامی برمی‌گردیم. این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست برنخواهیم گشت.»

حرفی منطقی که برای بیان آن هیچ نیازی به بد دهانی نیست. اساسا منطق نیازمند بد دهانی و تند گوئی نیست.

حال باید دید آنها که در جمهوری اسلامی خواهان دفن برجام بودند و هستند (از جمله در نماز جمعه اخیر علم الهدا در مشهد) و یا حسین شریعتمداری در کیهان به این سیاست قطعی و نهائی که رهبر اعلام کرده و عملا از برجام حمایت کرده عمل می کنند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: