ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در حمایت از قالیباف

سخنگوی قوه قضائیه اعلام خبر

محکومیت عیسی شریفی را پس گرفت

 
 
 

 

 

دروغ در جمهوری اسلامی نهادینه است. از صدر تا ذیل و بویژه در قوه قضائیه که دروغگوئی مقامات آن با لاف زنی فرماندهان سپاه رقابت می کند.

روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه مصاحبه رسانه ای داشت. او که ماه گذشته در مصاحبه ای مشابه گفته بود عیسی شریفی قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران (در دادگاه نظامی و غیر علنی و بدون اعلام اتهاماتش) به 20 سال زندان شده است، در مصاحبه روز گذشته یک گام به عقب گذاشت و گفت : پرونده عیسی شریفی هنوز منجر به صدور رای نشده است. این پرونده کماکان در دیوان عالی کشور است و رای آن صادر نشده است.

این یک امر قطعی است که پرونده ای به دیوان عالی کشور می رود که نسبت به رای آن اعتراض شده باشد. پرونده بدون رای دادگاه اساسا به دیوان عالی کشور نمی رود. بنابراین عیسی شریفی باید محکوم شده باشد اما سخنگوی قوه قضائیه برای ندادن سوژه ای بدست رسانه ها در آستانه انتخابات 1400 علیه قالیباف، مصاحبه ماه گذشته خود را پس گرفت و منکر صدور حکم محکومیت عیسی شریفی شد. در غیر اینصورت رسانه ها خواهان متن حکم و اتهامات منجر به محکومیت عیسی شریفی می شدند و قالیباف بار دیگر دراز می شد. بویژه که معلوم میشد عیسی شریفی از سپاه به شهرداری منتقل شده و جرم او علاوه بر اختلاس، جاسوسی نیز هست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: