ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه وکیل خانواده منصوری

قاضی منصوری را هم

یک "پرستو" به قتلگاه برد؟

 
 
 

 

 

با فاش شدن نقش یک زن در ماجرای قتل قاضی منصوری که حکومت آن را خودکشی اعلام کرده، بتدریج پرده از سهم یک "پرستو"ی دیگر در یک قتل مالی- سیاسی از پرده بیرون می افتد. وکیل خانواده قاضی منصوری "علیزاده طباطبائی" که بسیار میداند اما کم کم دهان باز می کند تا با قاضی منصوری هم سرنوشت نشود گفته است:

 «خانمی همراه قاضی منصوری بوده که در زمان فعالیت قاضی منصوری به عنوان معاون دادستان رئیس دفتر وی بوده است. این خانم همراه ایشان در زمانی که به عنوان رئیس هیات تخلفات منصوب شدند به سازمان برنامه رفته و آنجا مشغول بوده است. در جریان سفر قاضی منصوری به آلمان و سپس کشور رمانی این خانم نیز همراه او بوده است. البته این خانم قبل از ایشان برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته بوده، اما در سفر قاضی منصوری از فرانسه به آلمان رفته و به او پیوسته است. این خانم تا آخرین لحظات همراه قاضی منصوری بوده است، بنابراین باید اطلاعات زیادی از ماجرا داشته باشد و به روشن شدن ماجرای قاضی منصوری کمک کند.

فایل‌های صوتی که از منصوری موجود است و توسط خانواده‌شان ارائه شده همه نشان می‌دهد که روحیه او روحیه خودکشی نبوده و باید اتفاقی رخ داده باشد. گزارشی که از رومانی آمده بسیار مبهم است و در این گزارش تاکید بر خودکشی است در حالی که پزشکی قانونی به صورت قطعی نمی‌تواند علت مرگ را روشن کند و نوشته شده است «ضربه به ناحیه سر» و مشخص نشده که ضربه در اثر چه اتفاقی بوده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: