سخنرانی محسن امین زاده

ترامپ و احمدی نژاد

دو جان در یک کالبد ماجراجو

 

مصاحبه باعضو رهبری حزب اعتماد ملی

صندلی ریاست مجلس

برای قالیباف نردبام است!

(پیک هفته ۱۰۹) 2 آذر ماه 1399  -  22 نوامبر 2020

 pyknet100@gmail.com


1-2 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


1-2 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


1-2 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


1-2 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


1-2 آذر

منتخب اخبار ورزشی


1-2 آذر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 2 آذر

فرمانده سپاه تهران میخواهد

انتخابات1400 را برگزارکند

سرتیپ پاسدار، محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه "حضرت محمد" تهران با اعتراف به بیم از شورش دوباره مردم ناراضی از همه چیز و همه حکومتیان، در مصاحبه ای که خبرگزاری ایلنا مخابره کرده گفته است؛ "می خواهیم با هر گونه نا امنی مقابله کنیم و  شرایط را به گونه ای مهیا کنیم که انتخابات به بهترین نحو برگزار شود." آن شرایطی که ایشان می گوید در انتخابات مجلس یازدهم نیز برقرار بود و اکثریت مردم قید شرکت در آن را زدند. بویژه در دو شهر تهران و اصفهان که تنها 10 و 20 در صد واجدین شرایط رای در انتخابات مجلس شرکت کردند. بنابراین، اگر قرار است انتخابات 1400 هم مانند انتخابات مجلس انتصابی یازدهم برگزار شود، مردم در آن شرکت نخواهند کرد و نیازی به زحمت تامین امنیت هم نیست. مگر تامین امنیتی که ایشان وعده آن را میدهد مهیا کردن همه شرایط برای یک انتخابات شبه انتصابی به سود یکی از فرماندهان سپاه باشد، که دراینصورت مسئله تغییر می کند و سخن ایشان تهدید مردم و تحمیل سکوت و عدم اعتراض برای چنین انتصابی است.

سردار یزدی همچنین گفته است: "مخالفان تلاش می کنند از نارضایتی مردم استفاده کنند و با استفاده از ارازل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود امنیت کشور را برهم بزنند، که ما با هرگونه ناامنی مقابله می کنیم.البته منافقین، معاندین و دشمنان سعی می‌کنند با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند و کاری کنند که اگر قرار باشد عده‌ای از مردم با مشارکت‌های اجتماعی و با حضور در عرصه‌های اجتماعی بخواهند گامی برای کشورشان بردارند، این اتفاق نیفتد."

ایشان از هم اکنون مردم ناراضی را که حکومت بیم شورش دوباره آنها را دارد اراذل و اوباش اعلام کرده و بار دیگر مردم را از لوُلوُ منافقین (مجاهدین) ترسانده است. لوُلوُئی که حکومت خود آن را با هدف سرکوب مردم بزرگنمائی می کند والا هیچ ایرانی عاقلی از چاله جمهوری اسلامی در نمی آید که در چاه مجاهدین بیفتد! ضمنا آن که مردم را دلزده از شرکت در انتخابات می کند، سیاست های انتصابی حکومت در جریان هر انتخاباتی است که برگزار می شود و اگر کسی را هم مردم انتخاب کنند (از جمله روحانی و خاتمی و موسوی) حکومت مانع کار آنها می شود و یا رای آنها را مصادره می کند. دلیل عدم شرکت مردم در انتخابات اینست و نمی توان مردم را دنبال نخود سیاه فرستاد. مردم با کل سیاست های چند دهه اخیر حکومت مسئله دارند و تغییر آن را می خواهند.

عکس: سردار کوثری و سردار یزدی. سخنان سردار کوثری که روز گذشته در پیک نت منتشر شد همچنان در صفحه اول پیک نت امروز نیز قابل دسترسی است.)


یادگار ویران شده امیرکبیر

در گوشه ای از خیابان ناصر خسرو

انتشار این عکس از دروازه‌ ورودی مدرسه تاریخی دارالفنون که ۱۵۶ سال پیش، به همت امیرکبیر ساخته شد آتش به جان همه آنهائی زد که سر نوشت و سرگذشت اصلاح طلبانی نظیر قائم مقام فراهانی و امیرکبیر را در تاریخ 200 ساله ایران دنبال کرده اند. دو قربانی بزرگ استبداد که یکی را بدستور ناصرالدین شاه رگ زدند و دیگری را بدستور محمد شاه قاجار بالشت بردهانش گذاشته و خفه کردند.

از این مدرسه بزرگانی فارغ التحصیل شدند که بعدها خدمات بزرگی به ایران کردند. دارالفنون مادر دانشگاه در ایران است. در خیابان ناصرخسرو وقتی دنبال نایاب ترین داروها می گردید، نیم نگاهی هم به این سردر ویران بیاندازید که آینه بسیاری از ویرانی های ایران امروز است. به تیسفون و مدائن می ماند این ویرانه.


نزاع در خیابانها کم

و درخانه ها زیاد تر شده!


نامه  اکبر طبری از اوین

شهرک لاکچری "لواسان"

با حکم حکومتی ساخته شد!


چین واکسن کرونا را دراختیار برزیل گذاشت

همکاری روسیه، هند و چین

برای‌تولید میلیاردی واکسن کرونا


عنوان اول پیک نت اول آذر

سپاه انتخابات 1400 را
با مصاحبه کوثری آغاز کرد


نامه یاشار سلطانی به ابراهیم رئیسی

دخل زنان را به ولایت برند

افشاگران را به دادگاه برند


فتبارک الله احسن الخالقین

این عکس مربوط به رژه زنان پلیس در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و فرماندهی سردار اسماعیل احمدی مقدم باجناق احمدی نژاد است که بدلیل لفت و لیس اقتصادی حکم بازنشستگی زود هنگام گرفت و غیب شد. خلاصه که همه یک چشم  داشته و دو چشم قرض گرفته اند و رژه این پلیس زن را بدرقه می کنند!


سرمقاله راه توده 763

ج. اسلامی زیر آوار

ویروس کرونا و انتخابات امریکا


عنوان اول پیک نت 28 آبان

خود کرده را تدبیری برای بحران هست؟


سخنگوی سابق روحانیت مبارز

مردم فقط ناراضی نیستند

بلکه از وضع موجود عصبانی اند


حسین راغفر:

بحران کنونی کشور محصول

سیاستهای 3 دهه گذشته‌است


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

با نزدیک به 6 هزار و 500 خواننده، عنوان اول پیک نت روز گذشته (شنبه) روی تلگرام این روزنت پر مخاطب ترین مطلب بوده است. در فیسبوک پیک نت نیز همین مطلب بیشترین خواننده را داشته و روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شده است. بیشترین اشتراک گذاری مربوط به خبر حکم حکومتی برای ساختن شهرک لاکچری لواسان با 11 بار اشتراک گذاری روی فیسبوک های خوانندگان آن است.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران