ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترور کلیدی ترین دانشمند اتمی ایران

"فخری زاده" نیز مانند سلیمانی

قربانی شبکه جاسوسی اسرائیل شد

 
 
 

 

 

پس از چند بار تائید و تکذیب (از جمله توسط کمالوندی سخنگوی دروغگوی سازمان انرژی اتمی مبنی بر این که کلیه دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در سلامت کامل به سر می‌برند و برای هیچ کدام آنها حادثه‌ای پیش نیامده است!) وزارت دفاع جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر و اعلام کرد «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران قربانی یک اقدام تروریستی شد.

حادثه ساعت 2 و نیم بعد از ظهر در جاده "آبسرد" دماوند روی داد و تیم ترور، ابتدا یک انفجار در مسیر حرکت اتومبیل وی ایجاد کردند و سپس اتومبیل او را به رگبار مسلسل بستند. محسن فخری زاده که دراین عملیات کشته شد رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود و گفته می شود در جریان درگیری تیم حفاظت وی  با تروریست ها 3 تا 4 محافظ وی نیز کشته شدند. ادعا می شود که یکی از مهاجمین زنده دستگیر شده است!

گفته می شود فخری‌زاده عضو سپاه‌پاسداران و پدرهسته‌ای نظامی جمهوری اسلامی بود.

نشریه انگلیسی ساندی تایمز در فروردین ۸۷ با اشاره به اسنادی که ادعا می‌کرد، از یک دستگاه لپ‌تاپ ایرانی‌ها به دست آمده، فخری‌زاده را «یک افسر سپاه پاسداران و استاد دانشگاه امام حسین تهران» و «پدر برنامه هسته‌ای نظامی ایران» معرفی کرده و مدعی شد: «سرویس‌های اطلاعاتی غرب معتقدند ایران در صدد تولید یک کلاهک هسته‌ای با توان نابودسازی هر شهری در خاورمیانه است که مسئولیت این برنامه بر عهده محسن فخری‌زاده مهابادی، مدرس فیزیک دانشگاه امام حسین تهران قرار دارد و از این رو می‌توان وی را پدر تولید کلاهک اتمی ایران نامید.»

ما فکر نمی کنیم هیچ ایرانی میهن دوستی از ترور یک دانشمند اتمی ایران خرسند شود. تمام دانشمندان اتمی ایران که در سالهای اخیر ترور شده اند سرمایه های علمی ایران بوده اند. هم درباره ترور دانشمندان اتمی و هم درباره ترور فرمانده سپاه قدس "قاسم سلیمانی"، حتی انفجار سایت  اتمی نطنز و یا حتی آتش سوزی های ادامه دارد یکسال اخیر، بدون لحظه ای درنگ انگشت اتهام متوجه نفوذ شبکه های اطلاعاتی اسرائیل و دیگر کشورها در مهم ترین و محرمانه ترین  نهادهای جمهوری اسلامی است. آنها که چند دو تابعیتی را با جنجال آفرینی بعنوان جاسوس دستگیر و زندانی می کنند و سپس با باج گیری از کشورهای غربی آنها را آزاد می کنند برای رهبر جمهوری اسلامی تولید سرگرمی می کنند و جنجال آفرینانی مانند کریمی قدوسی (نماینده مجلس و عضو فراکسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس کنونی) که مدعی شده روحانی با ترتیب دادن ملاقات "آمانو" رئیس وقت سازمان انرژی اتمی جهانی با فخری زاده باعث شناسائی و ترور او شد نیز آگاهانه و یا فریب خورده نفوذی های واقعی، به قیمت خاک پاشیدن به چشم حقیقت به بازی قدرت ادامه میدهند. روزنامه نگار و فیسبوک نویس و فلان دو تابعیتی جاسوس نیست، جاسوس ها آنهائی هستند که در نهادهائی رخنه کرده و حضور دارند که قادرند ساعت دقیق پرواز و محل فرود هواپیمای قاسم سلیمانی را به اسرائیل و امریکا اطلاع بدهند و از مسیر حرکت  اتومبیل فخری رازی اطلاع دقیق داشته و ترتیب ترور او را بدهند، به درون سایت اتمی نطنز راه داشته باشند و.... نه تنها این، بلکه از شمار گارد حراست فخری زاده نیز اطلاع داشته و مجهز به اتومبیل انفجاری و مسلسل و در یک تیم چند نفره به اتومبیل او حمله کنند. بسیاری از رویدادهای نظامی، تروریستی، انفجاری و سیاسی در جمهوری اسلامی هدایت شده شبکه های اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل و امریکا و انگلستان است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: