ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای چندمین بار

دروغ کریمی قدوسی فاش شد

اما عزمی برای محاکمه او نیست

 
 
 

 

 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی، روز گذشته اتهامی  را که کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به روحانی زده بود تکذیب کرد و یکبار دیگر دروغگوئی های قدوسی فاش شد. در مجلس قبلی هم بارها این دروغ ها را گفته بود اما شورای نگهبان صلاحیتش را برای مجلس کنونی تائید کرد.

قدوسی مدعی شده بود که فخری زاده به این دلیل ترور شد که روحانی او را به دیدار آمانو رئیس سابق آژانس انرژی اتمی جهانی فرستاده و لو رفته بود!

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در این باره روز گذشته اعلام کرد:

جناب آقای محسن فخری‌زاده هیچگاه در هیچ ملاقاتی چه با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و با هیچ بازرس و مقامی از آژانس دیدار، مصاحبه، ملاقات و مذاکره نداشته است و بدین وسیله به اطلاع می‌رساند محتوای توییت کریمی قدوسی به هیچ وجه صحت ندارد.

متعاقب این تکذیب معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: اینچنین فروغلتیدن در تله‌ قاتلان، حتی اگر خیانتی آگاهانه هم نباشد نیازمند پیگیری دقیق‌تر انگیزه‌هاست. اصرار چندساله بر دروغگویی، اصلا عادی نیست.

نه مجلسی ها و نه قوه قضائیه و نه شورای نگهبان صلاحیت قدوسی را تایید کرده عزم و در واقع قدرت گرفتن گریبان قدوسی را ندارند زیرا پشتش به بسیج و سپاه و امام جمعه مشهد و خود رئیس قوه قضائیه گرم است. او در گذشته فرمانده بسیج مشهد بوده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: