ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 آذر

طناب کشی با چشم بسته

برای فتح انتخابات 1400

 
 
 

 

 

در حالیکه خطر هنوز در گوشه کاخ سفید در کمین است و همه مفسران سیاسی با نگرانی نسبت به اقدامی غافلگیرانه از سوی ترامپ علیه ایران هشدار میدهند، در خود ایران رقابت زودهنگام برای فتح کاخ ریاست جمهوری چشم ها را کور کرده و خنجرها را برای دریدن پهلوی همدیگر تیز! حتی از آنسوی مرز مشترک میان ایران و روسیه، وزیر خارجه آن کشور خطر حوادث فاجعه بار در خلیج فارس را گوشزد می کند و رئیس جمهوری روسیه خواهان تشکیل فوری جلسه ای با شرکت اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد باضافه ایران و آلمان برای جلوگیری از گسترش بحران می شود، اما کجاست گوش شنوا؟ اگر همه این هشدار ها به آدرس ایران نبود، چه دلیلی داشت که ایران به اجلاس اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل دعوت شود؟

تصمیم تازه آمریکا برای کاهش سریع شمار کارکنان سفارت آن کشور در بغداد از بیم واکنش و انتقام نسبت به ترور فخری زاده نیست. این آدرس غلطی است که ساده لوحان و یا نفوذی ها در داخل حکومت به دیگران میدهند. همانها که مانند مدیر مسئول روزنامه جوان (روزنامه سپاه) می اندیشند و تبلیغ می کنند و یا  ماموریت اجرا می کنند. بخوانید از قلم او در روزنامه جوان:

«تا مسئولان کشور ما به این باور نرسند که مسئله امریکا درگیری با وجود و ماهیت انقلاب اسلامی است، ریشه طمع «گشایش از مذاکره» کنده نخواهد شد. تفاوت‌های عمده‌ای بین بایدن و ترامپ و ایضا جمهوریخواهان و دموکرات‌ها وجود دارد که دانستن آن برای ما ایرانیان لازم است وگرنه از تعادل خارج خواهیم شد و ممکن است به دیو و دلبر یا سفید و سیاه برسیم. براساس این تفاوت‌ها خواهید دید که خطر بایدن منطقا بیشتر است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: