ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هاشمی طبا:

رهبر اگر با مذاکره موافقت کند

امثال ذوالنوری

زودتر از بقیه به امریکا دست می دهند

 
 
 

 

 

هاشمی طبا از سیاستمداران قدیمی جمهوری اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری 96 نیز خود را نامزد این انتخابات کرده و نرمش و سنجیده گوئی را در مناظره های انتخاباتی از خود نشان داد، در باره مجلس استصوابی یازدهم که شورای نگهبان آن را بدست جبهه پایداری ( امثال ذوالنوری) و مصباح یزدی داد گفته است:

فعلا همه سردرگم‌اند. هیچ کس برنامه‌ای برای برون رفت از شرایط فعلی را ندارد. نه اصلاح طلبان و کارگزاران و نه اصولگرایان. اگر همین الان، مملکت را به دست جبهه پایداری بدهیم نمی‌توانند کاری کنند مثل مجلس یازدهم. حدود ۵ ماه است که  این مجلس برقرار شده اما تاکنون، هیچ کاری نکرده است.  قبل از ورود به مجلس ادعا می‌کردند که وضعیت مردم و معیشت را سر و سامان می‌دهیم، حال چه کردند؟ رفتند در مجلس قیرفروشی راه انداختند.

هاشمی طبا در باره مذاکره با امریکا نیز گفت:

سیاست خارجی توسط مقام رهبری تصمیم گیری می شود.  اگر نظام تصمیم به مذاکره بگیرد همین آقای ذوالنوری زودتر از بقیه به آمریکایی‌ها دست میدهد.  فکر نکنیم برخی ها خیلی انقلابی هستند، خیر این طور نیست. می گویند شاعری وام گرفت و شعرش آرام گرفت.

بعید می دانم مردم خیلی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنند چون الان کاندیدای درست و حسابی نداریم.  کاندیدایی که مردم از او خوششان بیاید را در صحنه نمی بینند .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: