ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بدنبال تروهای فرانسه و اتریش

ج. اسلامی نیز خود را

نخود آش اسلام هراسی کرد!

 
 
 
 
 

 

در یک  اقدام تروریستی در پایتخت اتریش "وین" که دوشنبه روی داد چهار نفر کشته و بیش از 15 نفر زخمی شدند. حادثه در نزدیکی یک "کنیسه" یهودیان روی داد و یکی از مهاجمان به ضرب گلوله پلیس کشته شد. اعلام نشده که از میان مهاجمین کسی دستگیر شده یا نه و در صورت دستگیری اطلاعاتی بدست آمده یا خیر؟

حادثه ای که در وین روی داد شباهت بسیار به اقدامات تروریستی داشت که طالبان در افغانستان انجام میدهد و  آخرین آنها به رگبار بستن دانشجویان دانشگاه کابل است. شاید به  همین دلیل و شاید بر اساس اطلاعاتی، گفته شد که انگیزه این ترور مذهبی (اسلامی) بوده است و ادامه اقداماتی که در فرانسه توسط اسلامگرایان روی میدهد.

صدراعظم آلمان "آنگلا مرکل" روز سه شنبه سوم نوامبر (۱۳ آبان) با انتشار پیامی تأکید کرد: «ترور اسلام‌گرایانه دشمن مشترک همه ماست.»

این موج جدید در اروپا با انتشار کاریکاتور محمد در یک مجله فرانسوی و سپس قتل یک معلم که این تصاویر را در کلاس درس نشان دانش آموزان داده بود و قتل فجیع وی با چاقو توسط یکی از همان دانش آموزان تشدید شد و سپس اظهارات رئیس جمهور فرانسه و رئیس جمهور ترکیه نفت بر این حریق پاشید. جمهوری اسلامی نیز بی توجه به سابقه این رویدادها و اهداف پنهان پشت آنها، خود را نخود این آش کرد. آشی که احتمالا با هدف انحراف افکار عمومی اروپا از بحران اقتصادی و جلوگیری از رشد نیروهای چپ و شعارهای آنها برای غلبه بر بحران بار گذاشته شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: