ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 آبان

پیام غیر مستقیم روحانی به بایدن

امیدواریم دولت آینده امریکا

به تعهدات خود باز گردد!

 
 
 

 

 

روحانی روز گذشته و در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پس از اطمینان یافتن از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا و بر سر کار آمدن دولتی تازه به رهبری دمکرات ها، عملا نخستین پیام خود را برای جو بایدن فرستاد و گفت:

مردم ما در طول سه سال گذشته با تروریسم اقتصادی مواجه بودند. در این زمینه مقاومت، صبر و ایستادگی شایسته‌ای را نشان دادند. امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که تحریم‌کنندگان متوجه شده باشند که راهشان، راه نادرست و ناصحیحی بوده و دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم  شود و به همه تعهدات خود برگردد.

به همان نسبت که در پیام غیر مستقیم روحانی استقبال از شکست ترامپ و امید به خاتمه تحریم ها وجود دارد، در جبهه مخالفان دولت ناخرسندی و خشم از شکست ترامپ و بیم از بازگشت امریکا به برجام و لغو تحریم ها و برداشته شدن فشار سنگین اقتصادی از شانه های مردم وجود دارد. این سخنان خشمگینانه علم‌الهدا امام جمعه مشهد که منطبق است با موضع گیری های روزنامه کیهان نمونه ای از این واکنش و بیم از آینده است: «برجام یک کلاه‌برداری به‌ تمام ‌معنا از مردم ما و یک سوءاستفاده جانورصفتانه از حسن نیت مسوولان ما بود و در زمانی انجام شد که دموکرات‌ها سر کار بودند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: