ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگرانی های کروبی دراین روزها

دیدار عضو رهبری حزب اعتماد

با شیخ مهدی کروبی در خانه اش

 
 
 

 

 

«حجت نظری»، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، که بنیانگذار آن شیخ مهدی کروبی است از دیدار سه ساعته مشورتی خود با شیخ مهدی کروبی خبر داد. او پس از این دیدار در مصاحبه ای با خبرگزاری "برنا" اعلام کرد:

آقای کروبی از اوضاع شورای مرکزی حزب پرسیدند. بحث و گفتگو‌ها عمده به این امور گذشت و ایشان بسیار با دقت از جزییات سوال می‌کرد.

انصافا باید بگویم به رغم اینکه در حصر هستند و به طور طبیعی، محدودیت برای کسب اطلاع از امور مختلف دارند، اما ایشان به روز است و از مسائل جامعه آگاهی کامل دارد به ویژه اینکه، درباره مسائل معیشتی مردم، اوضاع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، اطلاعاتشان خوب است و در این موارد نگرانی‌هایی دارد.

درباره مهمترین اتفافات روز گفتگو کردیم که یکی از این اتفاقات، انتخابات آمریکا بود. همچنین درباره انتخابات سال آینده نیز گفتگو کردیم هرچند در این باره صرفا به تبادل اطلاعات پرداختیم و هر کدام نظراتمان را بیان کردیم؛ بنابراین به طور طبیعی امیدواریم همه این نتیجه گیری‌ها به جلسات بعدی موکول شود تا بتوانیم، این دیدار‌ها را تجدید کنیم. بیشتر حول این موضوع صحبت کردیم که چه افرادی می‌توانند، شانس بیشتری برای انتخابات آتی داشته باشند.

البته درباره انتخابات نمی توان این روزها صحبت کرد حتی کسانی که در حصر نیستند هم، نمی‌توانند به وضوح آینده را پیش بینی کنند؛ بنابراین هم چنان نیاز است که زمان بگذرد و اتفاقات دیگری رقم بخورد تا حدوی، شرایط و آرایش‌های انتخاباتی مشخص‌تر شود تا بعد از آن بتوان تصمیم گیری کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: