ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پس از 6 ماه و 200 هزار قربانی در امریکا

سنای جمهوریخواه امریکا نیز

به بهانه کرونا دو هفته تعطیل میشود

 
 
 

 

 

شبکه تلویزیونی سی. ان. ان که در جریان رقابت میان دو حزب دمکرات و جمهوریخواه امریکا طرف دمکرات هاست و علیه ترامپ، در تازه ترین گزارش خود درباره ابتلای ترامپ به کرونا اعلام کرد: درست در زمانیکه ترامپ از حال خوب خود در بیمارستان توییت می کند وی دچار تنگی نفس می شود و هم اکنون درمان وی از طریق داروی" ابولای رم دسیویر" آغاز شده است.

یک منبع آگاه به سی. ان. ان گفت: موضوع جدی است. ترامپ بسیار خسته و بی حال است.

از سوی دیگر شب گذشته رهبر اکثریت سنای آمریکا اعلام کرد که فعالیت و جلسات علنی این مجلس برای مدت ۲ هفته به منظور انجام آزمایش ویروس کرونا لغو خواهد شد.

این اقدام نیز می تواند در ادامه همان خریدن وقت و یافتن راه حلی از سوی جمهوریخواهان برای از دست ندادن ریاست جمهوری و سنای امریکا باشد، زیرا انتخابات مجلس سنا که هر دو سال یکبار انجام می شود نیز قرار است انجام شود و این احتمال جمهوریخواهان اکثریت سنا را به نفع دمکرات ها از دست بدهند زیاد است. احتمالا جمهوریخواهان سنای امریکا نیز همسو با اعلام کرونا گرفتن ترامپ به پشت صحنه خزیده اند تا همگی با هم راه حلی برای حفظ ریاست جمهوری در دست جمهوریخواهان پیدا کنند.

اینکه بعد از این همه وقت سنای امریکا چنین تصمیمی گرفت بی ارتباط با موقعیت ضعیف ترامپ نیست. کرونا بیش از ۶ ماه است که در امریکا بیداد می کند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از بین رفته‌اند، چطور شد که ناگهان ترامپ کرونا گرفت و متعاقب آن سنای امریکا نیز تعطیل دو هفته ای اعلام کرد تا از نمایندگان تست کرونا گرفته شود؟

این نکته را نباید فراموش کرد که معمولا در یک چنین اتفاقاتی در امریکا، رسانه ها سوژه را از دست نداده و با ساعت ها مصاحبه و میز گرد و پخش خبرهای هیجانی فضای عمومی جامعه را بدست می گیرند، بیمارستان بولتن خبری می‌دهد و... ولی از زمان اعلام ابتلای ترامپ به کرونا از اینکار ها خبری نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: