ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 شهریور

شایعه کرونا گرفتن

احمد جنتی را تکذیب کردند!

 
 
 

 

 

ناپلئون می گوید "مهم شایعه است و نه تکذیب شایعه". شاید نظر ناپلئون این بوده که همیشه بخشی از واقعیت و گاه همه واقعیت یک رویداد در شایعه آن رویداد نهفته است و شاید هم می خواسته بگوید که تا جامعه آماده شنیدن یک خبر نباشد، به پیشواز آن نرفته و شایعه آن را نمی سازد. همه این احتمالات در این گفته کوتاه ناپلئون جمع است. با این مقدمه می خواهیم تکذیب یک خطی مربوط به ابتلای احمد جنتی به کرونا را منتشر کنیم! خبرگزاری ایسنا روز گذشته گزارش داد: روابط عمومی شورای نگهبان شایعه ابتلای آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به کرونا را تکذیب کرد.

متعاقب آن «عباسعلی کدخدایی» که نه فقط کدخدای شورای نگهبان شده، بلکه خود را نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری 1400 هم می داند و اگر کرونا احمد جنتی را ببرد، امیدهای او هم با وی رفته است فورا در یک توئیت نوشت: «چند دقیقه قبل با حضرت آیت الله جنتی تلفنی صحبت کردم؛ الحمدلله حال عمومی ایشان خوب بود. برخی مسائل اداری را جویا شدند؛ پاسخ دادم و قرار شد شنبه در محل شورا امور را پیگیری کنیم.»

فقط اسدالله علم وزیر دربار شاه با چنین ادبیاتی با شاه صحبت می کرد و البته یک "چاکر خانه زاد" هم اغلب لابلای جملاتش خطاب به شاه می گنجاند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  5 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: