ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با ترقی عضو رهبری موتلفه اسلامی

رئیس جمهور نظامی باید

نظامی بودنش را فراموش کند

 
 
 

 

 

رهبران حزب موتلفه اسلامی که از دوران شاه با روحانیون حوزه دست زیر بغل بوده اند نیز بو برده اند که احتمال نامزدی یک سردار سپاه برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 زیاد است. روحانیت از چنین رویدادی نگران است زیرا بیم دارد در چنان دولتی دست و پای روحانیون جمع شود. موتلفه اسلامی هم مانند روحانیون نگران چنین رویدادی است. خبرگزاری ایلنا با حمید رضاترقی از رهبران موتلفه که در گذشته نماینده مجلس هم بوده مصاحبه ای کرده که پاسخ وی به سئوالی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری نکات ذکر شده در بالا را در خود نهفته دارد. ترقی گفته:

"آنچه که مطالبه مقام معظم رهبری است، یک دولت جهادی یعنی دولتی جوان، انقلابی، با نشاط و دارای توان کار جهادی است که بتواند عقب‌ماندگی‌های کشور را در ابعاد مختلف جبران کند و یک حضور با نشاط و پرتحرک در عرصه اجرایی کشور داشته باشد، حالا برخی‌ها تصور می‌کنند که این روحیه در نیروهای نظامی بیشتر و در نیروهای غیرنظامی کمتر است، یعنی نیروهای نظامی توان تشکیل دولت جهادی و انقلابی را دارند. اما آنچه که باید به آن توجه شود، این است که اگر شخصی از نیروهای نظامی هم وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شود، بُعد جهادی‌شان مدنظر است نه بُعد نظامی اش."

ترقی خواسته گربه را دم حجله بکشد و به آن نظامی که نامزد ریاست جمهوری شود پیام داده که در صورت رئیس جمهور شدن باید خود را غیر نظامی بدانی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: