ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 7 تیر

همه باید کمک کنند

به حافظه خبری مردم ایران

 
 
 

 

 

آنهائی که اخبار سالهای اول جمهوری اسلامی و اختلافات میرحسین موسوی نخست وزیر و علی خامنه ای رئیس جمهور را بخاطر دارند میدانند که آقای خامنه ای خیلی تلاش کرد که حداقل در دوره دوم ریاست جمهوری اش میرحسین موسوی را برکنار کرده و بجای او یا مهندس میرسلیم را نخست وزیر کند و یا دکتر علی اکبر ولایتی را. ولایتی برای مردم در این سالها بدلیل مشاغل مختلفی که دارد و حضورش در دیدارهای خارجی رهبر جمهوری اسلامی در کنار وی و نظراتش بویژه از زمانی که ریاست دانشگاه آزاد را پس از استخر مرگ شدن هاشمی با حکم رهبر برعهده گرفت آشناست. اما میرسلیم تنها در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برای مردم تبدیل به چهره ای آشنا شد. از آن کارزار انتخاباتی ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شد، قالیباف با زیر 10 در صد رای تهرانی ها به مجلس برده و رئیس مجلس شد، محسن رضائی بازگشت به سپاه و درجه سرلشگری اش را به نمایش گذاشت و همچنان به زدن حرف های پوک ادامه میدهد و حضور در مجلس جوان گرا (به وعده رهبر) نیز سهم میرسلیم در دوران بازنشستگی اش شد. میخواست رئیس مجلس یازدهم شود که در گام وضرب اول نشد و قالیباف به ریاست مجلس رسید و میرسلیم در آب نمک خوابید تا بلکه در ضرب دوم نوبتش بشود. او را حزب موتلفه اسلامی حمایت می کند و به سابقه ارتباطش با آقای خامنه ای هم که دربالا اشاره کردیم. در مناظره های انتخاباتی 96 چهره ای معتدل از خود نشان داد اما از آنجا که قرار بود رئیسی رئیس جمهور شود، هم او و هم قالیباف را گفتند کنار بکشند تا رای رئیسی نشکند. از قضا "سرکنگبین صفرا فزود" و رئیسی همان نزدیک 5 میلیون رای سنتی و همیشگی جناح راست را آورد و روحانی برای دوره دوم نیز رئیس جمهور شد. البته برای حفظ اعتبار رئیسی به روحانی  و وزارت کشور فشار آوردند تا رای رئیسی 14 میلیون اعلام شود.

ماهیت و خوی واقعی رئیسی که خواب جانشینی رهبر را هم در سر دارد، در چند ماه و بویژه هفته های اخیر با دستگیری ها و محاکمان فعالان مدنی و سیاسی و صدور احکام اعدام های سیاسی جدید کم کم از زیر شال سبزی که گهگاه از آن استفاده می کند بیرون آمده و جنجال مبارزه با اختلاس نیز آبی را برای او گرم نخواهد کرد. میگویند بلد نیست سخنرانی کند اما بسیارآب زیرکاه است و میداند چگونه مانور کند و سازمانده هم هست، اما در اوضاع به غایت بحرانی ایران این دو خصلت نیز افاقه نخواهد کرد. البته انتخاب از میان این افراد برای این پست و مقام و ریاست  با شبکه مافیائی "حجتیه" است که تا بن دندان نظام نفوذ کرده و نبض سیاست و اقتصاد در دستش است.  میرسلیم نیز چهره واقعی خود را در همین ابتدای تشکیل مجلس یازدهم نشان داد. او روز گذشته در باره شبکه های اجتماعی در یک توئیت نوشت:«فضای مجازی جولانگاه مطالب دروغ است»

در نظامی که یک روده راست در شکم اکثر گردانندگانش نیست و شبانه روز از تریبون های مختلف دروغ به مردم تحویل  داده می شود، آقای میرسلیم معتقد است فضای مجازی جولانگاه دروغ است!! و لابد باید در آن را بست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: