ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا مردم باور نمی کنند؟

یورش دوم کرونا

از دروازه جنوب به تهران رسید

 
 
 

 

 

یورش دوم کرونا به ایران از دروازه های خوزستان و جنوب گذشته و به تهران رسید. خبر یورش دوم کرونا به تهران به زبانهای مختلف و روز به روز با هشدارهای بیشتری گفته می شود اما مردم گوششان بدهکار نیست. حتی استفاده اجباری از ماسک را که قرار است بزودی اجباری شود هم مردم به تمسخر گرفته اند و این نیست و نشده مگر بدلیل بی اعتمادی مردم به هر حرف و هشدار حکومتی و ساقط شدن کامل اعتبار صدا و سیما در میان مردم. اخبار با ادبیاتی که در ذات آن سانسور خفته اعلام می شود و یکی دیگر از دلائل بی اعتنائی مردم به این اخبار همین ادبیات حکومتی است.

روز گذشته زالی فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران اعلام کرد: «اوضاع کرونا در تهران به شکل نگران‌کننده در حال تغییر است» (توجه کنید به استفاده از "تغییر" در این جمله که خود مصداق همان سانسور خفته در ادبیات مقامات حکومتی است)

او در ادامه و با استفاده از همان زبان و ادبیات آلوده به سانسور (لابد برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی!!) اضافه کرد «برای اولین‌بار تعداد بیماران بستری از ترخیصی‌ها پیشی گرفت. طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران جدیدی که بستری شده اند به ۳۹۹ نفر رسید که در طول سه هفته اخیر به ‌صورت استثنایی افزایش پیدا کرده است.»

هیچ تصویر و گزارش تصویری از این شرایط در بیمارستانها منتشر نمی شود تا لااقل مردم به چشم خود ببینند و باور کنند که خطر جدی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: