ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دولت رومانی واقعیت را اعلام خواهد کرد؟

رد پای یک ایرانی

در هتل محل قتل قاضی منصوری

 
 
 

 

 

سه روز پس از انتشار این خبر غیر رسمی که ساعاتی پیش از پیدا شدن جسد قاضی منصوری در هتل محل اقامتش در بخارست پایتخت رمانی یک ایرانی وارد این هتل شده، مقامات قضائی مرتبط با این قتل گفتند که هنوز گزارشی در این زمینه از جانب دولت رمانی دریافت نکرده اند. آنها در عمل نه تائید کردند و نه تکذیب زیرا هنوز معلوم نیست که اگر این خبر واقعیت داشته باشد دولت رومانی آنها را اعلام نکند. حتی اگر وعده هائی از جانب ایران داده شود. به همین دلیل حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مجلس و رئیس کمیسیون امنیت مجلس که پیشتر نیز مدتی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بود، روز گذشته و با پیش بینی غیر قابل کنترل بودن دولت رومانی گفت:

یکی از گمانه های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در کشور برای حذف فردی است که ممکن بوده حاوی اطلاعاتی باشد. گمانه‌زنی در خصوص وجود پیوند میان جریانات داخلی و خارجی به این دلیل است که قتل یک قاضی که در اختیار، کنترل و حمایت پلیس کشور خارجی است، عملاً غیر ممکن است. از این رو این سوال مطرح می‌شود که چگونه این سوءقصد رخ داده و آیا یک هماهنگی و اراده‌ای در این باره وجود دارد؟»

ماجرای حضور یک ایرانی در هتل محل اقامت قاضی منصوری پیش از قتل یا صحنه سازی خودکشی او شباهت زیادی دارد به حضور یک امنیتی در حمام خانه نجفی شهردار اسبق تهران در ماجرای قتل "میترا استاد" که علیرغم پافشاری وکلای نجفی، دادگاه حاضر نیست درباره حضور آن مامور امنیتی در حمام که محل قتل بوده اقدامی کند و یا حرفی بزند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: