ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه شهیندخت مولاوردی به رئیسی

روح قاضی منصوری مقتول

بر دادسرای فرهنگ و رسانه حاکم است

 
 
 

 

 

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری درامور زنان در کابینه اول روحانی که زیر فشاری که بر روحانی برای تشکیل دولت دوم وارد می آمد بناچار و به بهانه بازنشستگی از کابینه او خارج شد، روز گذشته یادداشتی خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت. این نامه در ارتباط با صدور کیفرخواست غیابی برای او از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه (همان دادسرائی که قاضی منصوری مقتول رئیس آن بود) است اما مولاوردی اشاره ای به اتهام خود نکرد و تنها نوشت:

«امروز ناگهان با پیام ها و‌ تماس های مکرر خبرنگاران متوجه شدم رسانه هایی خاص پایکوبان و شادان خبر از صدور کیفرخواستی توسط دادسرای فرهنگ و رسانه (علیه من) داده اند، بدون آنکه قبلا کیفرخواست به متهم ابلاغ شده باشد! به عنوان یک حقوق خوان متعجب و متاسفم از این‌ شیوه های غلطی که می رود تا به رویه و قاعده تبدیل شود! کجای دنیا با متهم چنین می کنند؟ و کجای قانون اساسی و قوانین آیین دادرسی کیفری و مدنی ما چنین اجازه ای را می دهند که کانال های زرد و اقماری وابسته و‌ منتسب به یک نهاد نظامی (اطلاعات سپاه) قبل از متهم به محتویات پرونده هایی که ساخته و پرداخته شده و سپس به مفاد کیفرخواست دسترسی داشته و اقدام به خبرسازی و نشر آن کنند؟

آقای رییسی! در اثنای بازپرسی ها در دادسرای فرهنگ و رسانه به شما پیام دادم که آیا در جریانید در این ‌دادسرا چه می گذرد و ر‌ویه های سابق کماکان ادامه حیات می دهد؟ و هنوز جولانگاه چه کسانی است؟"

مولاوردی که از اعضای برجسته کابینه اول روحانی و طراح حضور 3 زن در کابینه دوم روحانی بود و لیستی مستدل از 13 زن دارای شرایط وزارت را دراختیار روحانی قرار داده بود اتهامات خود را ذکر نکرده اما گفته می شود این اتهامات عبارتند از:

فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن و در اختیار قرار دادن (معلوم نیست دراختیار چه کسی؟) اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: