ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت اول خرداد

مجلس دهم رفت و مجلس یازدهم

 زیر بمباران سئوالات می آید!

 
 
 

 

 

مجلس دهم روز گذشته تمام شد و بالای 190 نماینده همه با هم یک عکس یادگاری بدون حفظ فاصله کرونائی گرفتند. چند ده نفر هم غایب بودند که دلیلش معلوم نیست.

مجلس یازدهم، که مجلس دهم را تحویل گرفته، مجلس سئوال است و مجلس بده بستان های داخلی میان دسته بندی ها برای آن که این گروه علیه آن گروه افشاگری نکند و از پشت تریبون مجلس سئوالی را طرح نکند که لوله هنگش خیلی آب می خورد. از جمله درباره دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و میلیاردها دلاری که بر باد رفت و هنوز نه او می گوید و نه دولتمردانش، نه فرماندهان سپاه. نه آنها که تحریم ها باصطلاح دور زدند و به این بهانه دلار پارو کردند و نه رهبر از بیم باز شدن پرونده 88 لب از لب می گشاید. ساده ترین سئوال نمایندگانی که با هم شاخ به شاخ خواهند شد؛ از پشت تریبون و یا حتی از همان وسط مجلس خطاب به یکدیگر این خواهد بود: با چند رای آمده ای به مجلس؟ جرات داری بگو تا مردم بدانند!

و این سئوال بیش از همه شامل حال آنهائی می شود که میخواهند رئیس و عضو هیات رئیسه مجلس شوند. مگر عقل و درایتی به خرج داده و سکان ریاست مجلس را بدهند بدست دکتر پزشکیان که از مجلس دهم باقی مانده است. بعید است که رسانه ها نیز درباره میزان  رای نمایندگان سکوت کنند، البته آنها که با پمپاژ شورای نگهبان به مجلس برده شده اند سعی خواهند کرد دهان برخی رسان ها را شیرین کنند.

روز گذشته خبرگزاری ایسنا نوشت:

«در زمان احمدى نژاد 600 هزار شیء تاریخی از موزه ملی خارج شد و سر از ناكجا آباد درآورد! برای بردن این 600 هزار شیء 40 درصد دوربین‌های موزه ملی از کار افتادند و برخی از آنها هم رو به آسمان شدند تا عملیات زمینی را نبینند!»

این تازه آغاز استقبال از مجلس یازدهم است که در آن فراکسیون یاران احمدی نژاد سعی در تصاحب هیات رئیسه مجلس را هم دارد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: