ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 20 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار فرماندهان نظامی با سردار قالیباف رئیس مجلس

مردمی که در انتخابات مجلس

شرکت نکردند به آن امید دارند؟

 
 
 

 

 

فرماندهان ارشد سپاه و ارتش به همراه رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح با قالیباف رئیس مجلس یازدهم دیدار کردند. آنها پیشتر با علی لاریجانی رئیس سابق مجلس دیدار کرده بودند. شاید برای گرفتن زهر دیدار با علی لاریجانی و شاید هم برای تائید ریاست سردار قالیباف در مجلس یازدهم. اما یک جمله از سخنان سرلشگر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در این دیدار خواندنی است. او گفت: مردم به مجلس یازدهم دل بسته اند!

مجلسی که با کمترین در صد مشارکت مردم در طول عمر جمهوری اسلامی تشکیل شده و در تهران تنها 18 در صد از واجدین حق رای در آن شرکت کردند که 8 در صد آراء ریخته شده به صندوق ها نیز باطله بوده است. مردم اگر می خواستند به چنین مجلسی دل ببندند در انتخابات آن شرکت می کردند. حتی در شهری مانند اصفهان نیز تنها 20 در صد واجدین حق رای در انتخابات مجلس اخیر شرکت کردند. شهری که حتی بیش از مشهد و قم حکومت روی مذهبیون آن حساب می کند!

در همین دیدار خطاب به قالیباف گفته که نیروهای مسلح الگوی مردمی شدن اقتصاد و صنعت هستند! و این یعنی سپاه نمی خواهد از فعالیت های اقتصادی عقب نشینی کند و نظامی شدن اقتصاد و صنعت را "مردمی شدن" آن میداند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: