ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ضعف بزرگ ایران نداشتن ناوگان نظامی- هوائی است

ادامه تحریم تسلیحاتی ایران

هدف کنونی امریکاست!

 
 
 

 

 

امریکا موشکی که ماهواره ایران را به فضا برد را پیراهن عثمان کرده و به بهانه آن می کوشد تحریم تسلیحاتی ایران را که بزودی باید تمام شود بار دیگر تمدید کند و برای این کار می کوشد شورای امنیت سازمان ملل را هم با خود همراه کند. ایران بشدت نیازمند ناوگان هوائی – نظامی است و خود را آماده خرید هواپیماهای نظامی از روسیه و چین کرده و اگر تحریم ها تمدید شود این آمادگی می تواند به ناکامی ختم شود. ایران فعلا برای جبران ضعف هوائی خود به سیستم موشکی متکی است.

وزیر خارجه امریکا "پمپئو" با اشاره به پرتاب ماهواره ایران به فضا گفته است که با این اقدام عملا معلوم شد که نواقص برجام کجاست. (اشاره به فعالیت های موشکی ایران). ما اگر غفلت کنیم و تحریم تسلیحاتی ایران به پایان برسد چین، روسیه و دیگر کشورها می‌تواند از ماه اکتبر حجم عظیمی از سلاح‌های متعارف را به ایران بفروشند. آمریکا هر تلاشی که ممکن باشد برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران انجام خواهد داد.

همزمان با این اظهارات "ماریا زاخاروا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تحولات اخیر در خلیج فارس خواستار خویشتنداری حداکثری ایران و آمریکا در خلیج فارس شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: