ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه حزب کمونیست روسیه

آلمان از گذشته درس نگرفته

و بار دیگر به نازیسم امید بسته!

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

طی این روزها فاشیست های باندرا، جهت جلو گیری از شکست کامل خود صد ها هزار نفر از شهروندان اکراین را به گروگان می گیرند. نازی های محکوم به مرگ و نابودی از خارج شدن غیر نظامیان از مناطق جنگی جلو گیری می کنند و آن‌ها را سپر انسانی خود قرار می دهند . تاکتیک‌هایی که اسلاف آن‌ها در زمان جنگ جهانی دوم در سرزمین اتحاد شوروی به کار می گرفتند. زمانی که به آن‌ها حمله می‌شد زنان و کودکان را به جلو می فرستادند و یا آنان را به زور به میادین مین می راندند.

چنانچه در غرب، یک تروریست کسی را به گروگان بگیرد فریاد های گوش خراش دستگاه‌های تبلیغاتی شان گوش فلک را کر می‌کند. ما از رهبران غربی اعم از بایدن، ماکرون، شولتز، جانسون و از لیبرال های روسی پاسخ واضح و روشن می خواهیم: آیا شما ها از تاکتیک‌های جنایت کارانه گروگان گیری نازی ها و باندرا ها حمایت می‌کنند یا این جنایات را محکوم می کنند؟

عملیات ضد بشری که باندرا در اکراین انجام می دهند فاشیسم روشن و آشکار است. ما امید داشتیم که پس از شکست نازیسم آلمان در سال 1945 توسط مردم اتحاد شوروی و ارتش سرخ این پدیده شوم غیر انسانی دیگر سر بر نخواهد آورد اما این غده سرطانی در مرکز اروپا توسط «دمکراسی» غربی مجدداً پرورش یافته است که بسی خطرناک است و جای تأسف دارد.

فراموش نمی‌توان کرد که ایالات متحده و بریتانیای کبیر، فاشیسم آلمان را از نظر اقتصادی و سیاسی وسیعا حمایت کردند. ورماخت آدلف هیتلر که ده‌ها میلیون آنسان را نابود کرد، از جهاتی با پول انحصارات آمریکایی و الیگارشی های آلمانی ایجاد گردید. در این روزها نیز آمریکا و اتحادیه اروپا به شکل مستقیم مسئول جنایات باندرا در اکراین هستند که با کودتای فوریه 2014 آن‌ها را به قدرت رساندند. کودتا در اکراین با مشارکت مستقیم کشورهای غربی انجام شد و مسولیت خونریزی ها و جنایت باندرا و فاشیست ها متوجه آنها خواهد بود.

ما تلاش‌های مقامات آلمانی را به بهانه رویدادهای اکراین جهت شانه خالی کردن و نپذیرفتن جنایات نازیسم آلمان در جریان جنگ دوم جهانی به شدت محکوم می کنیم. در برلین بیهوده امیدوارند تا روسیه، بلاروس و اکراین جنایات فاشیست های آلمانی را در سرزمین های خود فراموش کرده باشند. میلیون‌ها نفر در اردوگاه های اجباری در آلمان با شلیک گلوله، به دارآویخته و کشته شدند. در آلمان و لهستان میلیون‌ها انسان در اردوگاه های مرگ جان باختند.

اگر بسیاری از مردم اروپا که در کنار هیتلر علیه اتحاد شوروی جنگیدند، چنین فاجعه‌ای را فراموش کرده باشند، باید بیاد بیاوردند که آلمان در سال 1999، مانند سال 1941، بلگراد پایتخت صربستان را بمباران کرد. تصمیم برلین جهت تأمین سلاح و تجهیزات جنگی برای نازی ها و اجازه دادن به شهروندان آلمانی برای شرکت در عملیات ضد بشری نازی ها این معنا را می‌دهد که آلمان بار دیگر به سمت باز سازی فاشیسم قدم برداشته است.

کمونیست های جهان همواره در خط مقدم مبارزه با نازی ها بوده اند. با اطمینان می‌گویم که نیروهای چپ و مترقی در سراسر جهان در این مبارزه از ما حمایت خواهند کرد. ما از همه مردم جهان در خواست داریم تا با قاطعیت عملیات جنایت کارانه فشیسم باندرا را که شهروندان غیر نظامی را به گروگان می‌گیرند محکوم کنند. اتخاذ هر موضع دیگری به معنای چشم‌پوشی از جنایات فاشیسم علیه بشریت است.


https://www.rline.tv/news/2022-03-04-prezidium-tsk-kprf-ssha-i-evrosoyuz-berut-kurs-na-reabilitatsiyu-fashizma/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: