ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ارتش روسیه در اوکراین

برای نجات آینده جهان می جنگد!

 
 
 

 

 

این تازه ترین مصاحبه پوتین با خبرنگاران خارجی در مسکوست. رسانه های غربی و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور که کوچکترین خبر کاخ سفید را در بوق می کنند و مفسران به خط شده خود را احضار، این مصاحبه را پوشش ندادند. تمام رسانه هائی که اخبار روسیه را مستقیما از داخل آن کشور پوشش میدادند نیز بدستور دولت های غربی مسدود شده است. به همین دلیل ما برای انتشار اخباری که در مسکو اعلام می شود اغلب مجبور می شویم به کمک همکاران خود در دیگر کشورها، اخبار را ابتدا ضبط کرده و سپس آن را ترجمه و منتشر کنیم. البته از شب گذشته تلگرام تلویزیون راشاتودی به زبان انگلیسی با آدرسی جدید راه اندازی شده که معلوم نیست تا چند روی دوام پیدا کند و تلگرام آن را هم نبندد.

پوتین در بخش هائی از این مصاحبه که فارسی آن در "آخرین خبر" منتشر شده می گوید: ‌نمی‌توانیم اوکراین ‌اتمی را نادیده بگیریم. اوکراین تلاش می‌کند بار دیگر به پایگاه‌های تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند، چطور می‌توانیم چنین چیزی را بپذیریم. این خطر متوجه خود اروپا هم هست و به همین دلیل ارتش روسیه در اوکراین برای آینده می‌جنگد.

درباره تحریم‌های اعمال شده، ما آن را اعلان جنگ به روسیه میدانیم. اعمال منطقه پرواز ممنوع در اوکراین نیز بعید است. ما سعی کردیم تمام تعهدات و توافقات را اجرا و از تشدید تنش در شرق اوکراین جلوگیری کنیم، اما دولت اوکراین 8 سال مردم این منطقه را زیر گلوله باران گرفت و با استفاده از سلاح‌های سنگین محله‌های مسکونی دونتسک را هدف قرار ‌داد. حدود ۱۳۰۰۰ روس را در دونباس کشتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: