ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۱۵ اسفند

ارتش فاشیست های اوکراین

با ارتش روسیه می جنگد!

 
 
 

 

 

رسانه های اروپائی و امریکائی اجازه نمیدهند مردم بدانند دراوکراین چه آشی برای روسیه و حتی اروپا و شاید جهان پخته میشد و چرا روسیه، کشوری که زخم جنگ دوم جهانی را بر پهلو داشت دیگ این آش را سرنگون کرد. این بی خبری همان بلائی است که در نتیجه آن، وقتی ناگهان داعش در عراق سبز شد، جهان را در بهت و حیرت فرو برد و این درحالی بود که تربیت کنندگان و سازماندهندگان داعش دقیقا میدانستند سرگرم چه کاری اند. این همان بی خبری است که اجازه نداد مردم بدانند در پایتخت قطر امریکا با رهبران طالبان سرگرم چه مذاکره و زد و بندی است تا آن که ناگهان ارتش امریکا از این در افغانستان را ترک کرد و از در دیگر افغانستان طالبان وارد این کشور شد. نمونه های بسیاری از دست را می توان بخاطر آورد، اما فعلا بحث بر سر اوکراین است.

کشوری که از 15 سال پیش یک ارتش غیر رسمی و فاشیستی در آن تشکیل شد، آموزش دید و سلاح دراختیارش گذاشتند و شمار آن به 60 هزار رسید. آنها نه تنها درشرق اوکراین 13 هزار روس را کشتند، بلکه درحال دستیابی به پایگاه های اتمی اوکراین بودند. اوکراین عضو ناتو نبود، اما کارشناسان نظامی ناتو وسیعا در اوکراین حضور داشتند و به این ارتش آموزش می دادند. آنها ورزیده تر از ارتش رسمی اوکراین شدند زیرا به این ارتش اعتماد نبود و نیرو صرف آموزش آن نشد. سازمان اطلاعات مرکزی امریکا "سیا" در نهادهای امنیتی دولت اوکراین، بویژه در کیف و شهرهای مهمی مانند "اودسا" و "خارکف" دفاتر ویژه داشتند. کسی نمیدانست که دراوکراین به بهانه تولید برق 15 نیروگاه اتمی ایجاد شده است. ستون پنجم روسیه در اوکراین به این اطلاعات دسترسی داشت و به همین دلیل دیگر صبر تا آغاز عملیات فاشیست های اوکراین علیه روسیه جایز نبود و ارتش روسیه پیشدستی کرد و وارد اوکراین شد. تمام عصبانیت امریکا و اروپا از همین پشت دستی است که خورد و بلافاصله با وحشت از افشای آنچه که از 2014 در اوکراین تدارک دیده بودند، تمام کانال های خبری را به روی روسیه بستند تا مردم ندانند در اوکراین چه کردند و چه تدارکی دیده بودند. خبرهای این تدارک و این رویدادها پنهان نخواهد ماند و در آینده فاش خواهد شد. زمانی که آب ها از آسیاب افتاده و افکار عمومی دیگر چندان به آنچه که گذشته علاقمند نیست. این تجربه ای تاریخی است.

این آخرین خبری است که امروز (شنبه) بدست ما رسیده است:

امروز در شهر جنگ زده "ماریاپول" آتش بس برای خارج شدن مردم از یک کریدور امن اعلام و از دو طرف ارتش های اوکراین و روسیه قبول شد..... روسیه آتش بس را مراعات کرد اما فاشیست ها با استفاده از فرصت مردم را در یک ساختمان جمع کرده و ساختمان را منفجر کردند که هنوز نتایج این فاجعه اعلام نشده است. خود نیز از این آتش بس استفاده کرده و آرایش نظامی را تغییر دادند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: