ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه خبری رئیس جمهور "دونتسک"

8 مارس قرار بود حمله ارتش

اوکراین به کریمه و دنباس آغاز شود

 
 
 

 

رسانه های غربی یکپارچه و بی وقفه اخبار تحریک آمیز و جعلی در ارتباط با جنگ در اوکراین پخش می کنند و افکار عمومی را هدایت می کنند. رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز مانند مرغ هائی که دنبال خروس قدقد کرده و راه می روند، این خبرها را باضافه تفسیرهای مفسران خود با پیازداغ پخش می کنند. در این رسانه ها شما اخباری از نوع خبرهایی که در پیک نت می خوانید را نه می بینید و نه می شنوید و نه میخوانید. برای نمونه به خبر زیر توجه کنید:

رئیس جمهوری "دونتسک" بنام "دنیس پوشیلین" در یک مصاحبه فاش کرد:

نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به دونباس و کریمه برای 8 مارس برنامه ریزی کرده بودند. عملیات نظامی ویژه روسیه بسیار به موقع آغاز شد و اجرای این نقشه که می توانست به قیمت جان هزاران نفر تمام شود خنثی شد.

ما اخیرا لبتاپی را بدست آورده ایم با شماره ثبت که در آن گزارشهای سری نشان میدهد نیروی اوکراینی مختصات پایگاههای ما را با استفاده از پهپاد شناسایی کرده بودند. ناتو و “ینس  استولتنبرگ” بارها تاکید کرده بودند که نیروی آلیانس در اوکراین حضور ندارند و حالا این سندی است که نشان میدهد ناتو با ارتش اوکراین همکاری می کرد. قرار بود روز 8 مارس به جمهوری دنباس و کریمه حمله شود و این نشان میدهد که روسیه بموقع و با عملیات مخصوص به جمهوریهای مردمی کمک کرد و این عملیات باعث شد که آنها نتوانند برنامه خود را عملی سازند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: