ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مقاله مدودف در "ریانووستی"

امریکا برای مردم "اوکراین"

یک ویرانه باقی خواهد گذاشت

ریا نووستی- نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

 مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه، پس از سخنرانی پوتین درمجمع فدرال روسیه در مقاله ای که آن را خبرگزاری ریانووستی منتشر کرد نوشت:

صنایع دفاعی، به روسیه قدرت آن را داده  تا با هر نوع تجاوز به  روسیه مقابله کند. اسلحه سازان روسیه تولید خود را گسترش داده اند و سلاح های دشمن را به خوبی مورد بررسی قرار داده و میدهند. مجموعه صنعتی- نظامی ما جهت جلوگیری از هر گونه خطر برای امنیت و حاکمیت روسیه و متحدان خود، قادر است، هر آنچه را که برای دفع و سرکوب هر تجاوزی ضروری است، تولید کند.

شرکت‌های صنایع دفاعی ما، با روندی آرام و روان کار می‌کنند و با دستورات و ملزومات دفاعی دولتی هماهنگی دارند، ضمن اینکه تولیدات نظامی این تاسیسات ده برابر شده است.

علاوه بر این، کارخانه های اسلحه سازی ما نه تنها تولید را گسترش داده اند، بلکه آخرین فن آوری ها را معرفی می کنند و آنها را تکامل می بخشند. ضمن اینکه، غنائم بدست آمده طی عملیات ویژه در اوکراین نیز دستاورد های زیادی به همراه داشت. این سلاح ها قطعه قطعه مورد آزمایش و مطالعه قرار می گیرند. بسیاری از دفاتر طراحی، با فداکاری کامل به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کار می کنند.

آمریکا و متحدین آن، انتظار داشتند روسیه در یک جنگ نیابتی شکست بخورد. به همین منظور، هر گونه هزینه ای را تقبل کردند، بی اعتناء به رنج مردم اوکراین و تحمیل زندگی دشوار به مردم اروپا. غرب فقط عذاب و رنج اوکراینی ها را طولانی‌ تر می کند و سرانجام، از این کشور یک سرزمین ویران بر جای خواهد گذاشت.

مدودف همچنین درباره یکسالگی جنگ ناتو با روسیه در اوکراین نوشت:

این جنگ که تقریبا هر روز در راس اخبار اکثر رسانه‌های جهان بوده است، معادلات بین‌المللی را تحت تاثیر قرار داده و طی یک‌ سال گذشته زمزمه جنگ هسته‌ای نیز به گوش رسیده‌ است. پس از جنگ جهانی دوم، جنگ جاری در اوکراین شدیدترین جنگ در اروپاست و ناتو اعلام کرده که مصمم به ادامه و کشاندن کشورهائی نظیر لهستان به این جنگ آنست که البته  روسیه آماده است تا نیروهای خود را در مرزهای لهستان مستقر کند

https://ria.ru/20230225/opk-1854244543.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ فوریه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: