ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از اسید پاشی تا مسموم کردن دختران دانش آموز

آتش به اختیارها و چماقداران

۴ دهه در ایران حادثه آفریده اند

 
 
 

 

 

این بخشی از واحدهای آتش به اختیاری است که ۴ دهه در جمهوری اسلامی حادثه آفریده اند. یا در قم علیه خاتمی کفن پوشیدند و یا چماق بدست به جان مردم معترض به نتیجه انتخابات ۸۸ شدند، در تظاهرات و اعتراضات مردم همین ها به بانکها و سینماها و کیوسک های تلفن حمله کرده و آنها را به آتش کشیدند تا زمینه ورود نیروی نظامی و انتظامی و سرکوب مردم را فراهم کنند و یا سوار بر موتور سیکلت شدند و برای رعب و وحشت در مردم چماق بدست به خیابانها آمدند. جمهوری اسلامی ۳ نسل از این افراد را به خیابانها فرستاده است، با دست آنها قتل زنجیره ای کردند، اسید پاشی کردند و حالا دانش آموزان را مسموم می کنند. این مهم نیست که در میان آنها هستند جوان هائی که فریب خورده اند و از پشت دست هدایت کنندگان و فرماندهان خود بی خبرند، مهم نقشی است که این واحدها انجام میدهند. از ترور تا آدم ربائی. بزرگان آنها جبهه پایداری را تشکیل داده و در مجلس فراکسیون دارند و گرداننده صدا و سیما هستند و مرشدشان در گذشته مصباح یزدی بود. از نواب صفوی، بنیانگذار فدائیان اسلام تا اکنون، آنها با مزد و بی مزد دست به اقداماتی زده اند که به قیمت جان و آزادی و زندان تمام شده است.

برای سازماندهی و رهبر آنها بودجه های محرومانه وجود دارد که در ردیف بودجه هیچ دولتی اعلام نمی شود. اگر شما درباره بودجه گروه "عماریون" که مهدی طائب رهبر آنست چیزی شنیده اید، ما هم شنیده و یا خوانده ایم.

هیچ طرح و برنامه اقتصادی و اجتماعی همآهنگ با سیاست گردش به شرق و کنترل اتاق بازرگانی و جمع کردن بانکهای خصوصی به نتیجه نخواهد رسید، مگر پیش از آن تکلیف این باصطلاح خودسرها و آتش به اختیارها روشن شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: