ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ اسفند  ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چند سئوال بی پاسخ

قدُ قدُهای امنیتی موتلفه اسلامی

درباره مسمومیت در مدارس!

 
 
 

 

 

قدُ قدُ رهبران حزب موتلفه اسلامی در این روزها گوش کردنی و خواندنی است. از مخالفت با برجام تا مخالفت با تشکیل سازمان بازرگانی خارجی و اعلام حمایت از نگاه به شرق رهبر جمهوری اسلامی. این سیاست بازی رهبران موتلفه اسلامی را که پس از مرگ مرشد آنها "حبیب الله عسگراولادی" نیز ادامه دارد از قول حمیدرضا ترقی قائم مقام این حزب که سالها نماینده مشهد و شخص علم الهدا در مجلس بود بخوانید :

«مسمومیت‌های اخیر در مدارس از سوی عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می شود. در این تردیدی نیست. شفاف سازی موضوع مسمومیت‌ها بیش از این میسر نبوده است. اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد. دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور به تازگی وارد موضوع مسمومیت سریالی دانش آموزان شده اند و طبیعتاً شفاف سازی این مساله بیش از این میسر نبوده است.»

طبیعی است که هر خواننده این خبر و این اظهار نظر سئوال کند:

۱- موتلفه اسلامی از کجا میداند عوامل ضد انقلاب در مسموم سازی دانش آموزان نقش دارند؟

۲- آن اسناد و مدارک متعددی که ترقی به آن اشاره می کند کجاست؟ و چگونه است که ایشان که ظاهرا در حکومت نه سر پیاز است و نه ته پیاز از آن اطلاع دارد؟

۳- آن شفاف سازی های امنیتی چه وقت و کجا اعلام و مطرح شده که مردم از آن بی خبرند اما ایشان از آن با اطلاع است؟

۴- دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی چه رابطه ای با رهبری موتلفه اسلامی دارند که از ورود آنها به موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر حمید رضا ترقی اطلاع دارد؟ تاکنون فقط وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی با لکنت زبان اشاراتی به ورود به این موضوع کرده اند.

بر اهل اطلاع و فن پنهان نیست که موتلفه اسلامی عامل چند ترور معروف (از جمله ترور حسنعلی منصور نخست وزیر وقت) در دوران شاه بودند، با گروه مرتجع و تروریست نواب صفوی ارتباط داشتند، یک عضو برجسته رهبری آن بنام اسدالله لاجوردی بزرگترین جنایات را در دهه ۶۰ در زندان اوین مرتکب شد، تشکل اصناف در اختیار این حزب است و در اتاق بازرگانی نیز حضور تعیین کننده دارد و سرنخ بسیاری از اقدامات انفجاری و تروریستی در جمهوری اسلامی به همین حزب باز می گردد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ مارس ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: