ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ دی ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مهر پیشانی ها شاگرد او بودند

مصباح یزدی نابغه ای که

خمینی نتوانست او را کشف کند!

 
 
 

 

 

این روزها شاگردان و مقلدان آیت الله مصباح یزدی به بهانه سالگرد فوت او دست ها را برای تبلیغ او از آستین در آورده اند. این فیلم را خبرگزاری ایرنا منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است:

«در حالی که در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا خواهان تدریس او بودند و چهره‌ای صاحب‌ نظر در مباحث فلسفی بود؛ او تصمیم گرفت که همنشین جوانان باشد و از آنان مقابل سیل شبهات اعتقادی دفاع کرد. همین هم شد که آماج تخریب‌ها و انواع توهین‌ها قرار گرفت، اما از چیزی نترسید.  صراحت در بیان و قاطعیت در مسیر حق از ویژگی‌های او بود؛ در طول این چهاردهه جوانانی را تربیت کرده که اندیشه و فکر خود را مدیون او هستند.»

اولا معلوم نیست چرا چنین نابغه ای را آیت الله خمینی کشف نکرد؟ در حالیکه در دوران حیات وی نیز مصباح یزدی چهره شناخته شده ای بود و حتی در مناظره های تلویزیونی با احسان طبری، روبروی وی و  در کنار عبدالکریم سروش در صفحه تلویزیون ظاهر شد. این نابغه پس از در گذشت آیت  الله خمینی ناگهان کشف شد و در جریان قتل های زنجیره ای نامش زینت بخش لیست فتوا دهندگان آن قتل ها شد. نزدیک ترین شاگردان و مقلدان او اکنون در جبهه پایداری جمع شده اند و در مجلس فراکسیون دارند و درکابینه ابراهیم رئیسی نیز دست بالا را دارند. از جمله وزیر کشور، سردار وحیدی . اغلب آنها مهر بر پیشانی دارند. مانند سعید جلیلی و یا همین سردار وحیدی و یا مرتضی آقاتهرانی زعیم کنونی جبهه پایداری و بقیه. مصباح یزدی سایه شیخ فضل الله نوری بود که در جریان انقلاب مشروطه در کنار محمدعلی شاه علیه مشروطه خواهان ایستاد و پس از پیروزی مشروطه خواهان دار زده شد.  احمدی نژاد نیز از مریدان و مقلدان او بود و بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات دور اول به دیدار مصباح یزدی در قم رفت. پس از آن نطق فراموش نشدنی در سازمان ملل و ادعای مبهوت شدن همه شنوندگان و دیدن هاله نور نیز اینها را برای مصباح زدی تعریف کرد و از طرف او تمجید و تائید شد. مهر پیشانی ها در کابینه احمدی نژاد هم حضور داشتند. مصباح یزدی که در مجلس خبرگان نیز حضور داشت، نه مجلس را قبول داشت و نه انتخابات و نه رای مردم را. درست همان بود که شیخ فضل الله نوری بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ ژانویه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: