ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد رضا باهنر:

رایزنی های اخیر شمخانی

با  اجازه راس نظام انجام میشود!

 
 
 

 

 

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در دوران ریاست علی لاریجانی و ناطق نوری بر مجلس را میتوان یکی از با سابقه ترین اصولگرایان و راستگرایانی دانست که روی حرف هایش باید فکر کرد. او که دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران است و متحد حزب موتلفه اسلامی، درتازه ترین مصاحبه خود گفته است:

اصلاحات یا اصلاح حکمرانی به معنای تغییر نظام نیست و با تغییر رفتارهای غلط می‌توان نحوه حکمرانی را اصلاح کرد.  اغتشاشات اخیر مسئله‌ای است که دیر یا زود تمام خواهد شد اما نباید تصور شود چون آشوب‌ها تمام‌شده پس سؤالات و اشکالات مردم به حاکمیت و نظام هم رفع شده است. اهمیت جلسات فعالان سیاسی با آقای شمخانی بسیار بالاست چون من و دیگرانی که به این جلسه دعوت می‌شویم اصلاً فکر نمی‌کنیم که ایشان، خودسرانه این جلسه را برگزار کرده. احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم‌شده است و قرار است اصلاحاتی انجام شود.

پیشنهاد من اینست که آقای رئیسی، با احمدی‌نژاد و روحانی  دیدار کند و از آنها مشورت بگیرد؛ حتی آقای رئیسی از رهبری‌ خواهش کند که جلسات رئیس‌جمهورها در محضر ایشان باشد. بهتر است از ظرفیت‌ شخصیت‌های مطرح و مؤثر همچون علی لاریجانی برای بهبود وضعیت استفاده شود؛ ایشان آماده کمک است به بهانه انتخابات مانع فعالیت ایشان می‌شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: