ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ آذر ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روسیه جنگ اوکراین را برده

اروپا، جنگ را درخانه خود باخته!

 
 
 

 

 

"داگلاس مک گرگور" مشاور دولت ترامپ و سرهنگ بازنشسته ارتش امریکا در این مصاحبه می گوید:

«روس ها اکنون توانایی انجام حملات ویرانگر را با دقت بالا دارند. اگر بتوانید زیر ۲۰ فوت بتن یا هر چیز دیگری ناپدید شوید، می توانید برای مدتی زنده بمانید. اما این یک راه حل بلند مدت نیست.

تنها راه حل درازمدت دفاع هوایی یکپارچه است و روس ها نشان داده اند که پدافند هوایی یکپارچه آنها به طرز شگفت انگیزی در سرنگونی موشک های هایمارس موثر بوده است.

بدیهی است که روسیه حالا می گوید « ما برنده این جنگ خواهیم شد» و شرایطی را که در آینده در اروپای شرقی بر اساس آن زندگی خواهیم کرد را دیکته خواهد کرد. این جایی است که ما داریم می رویم.»

همزمان با  انتشار این مصاحبه، یک وبگاه آمریکایی "امریکن کانسرویتیو" می نویسد:

پیمانکاران دفاعی، سیاستمداران و اندیشکده های آمریکایی به ضرر اوکراین و شهروندان آن سود می برند. واشنگتن با مردم اوکراین مانند گاو رفتار می کند.

رسانه ها و دولت بایدن تا حد جنون اصرار دارند که اوکراین در حال شکست دادن روسیه است.  اما حقایق روی زمین با این ادعا مطابقت ندارد.  متأسفانه این اوکراینی‌ها هستند که بهای هنگفتی را برای این شکست سیاست خارجی متحمل می‌شوند.  ملت آنها به نام و به تحریک امپراتوری جهانی گرای آمریکا نابود شده است.   بقیه اروپا هم از "حداکثر تحریم ها" علیه روسیه رنج می برد.  افراد مسئول سیاست خارجی آمریکا به ویرانی اوکراین اهمیتی نمی دهند.   زمان آن فرا رسیده که رهبران غربی با حقیقت روبرو شوند و برای نجات اوکراینی ها از این تراژدی انسانی راهی برای مذاکره پیدا کنند.

"ماسیج تایگلسکی" ، کارشناس بازار خرده ‌فروشی لهستان، با استناد به داده‌های پلیس این کشور می‌گوید:  

از ژانویه تا اکتبر، سرقت از فروشگاهها ۳۰ درصد بیشتر از سال قبل شده است. از  جمله دلایل اصلی، تورم و فقیر شدن سریع لهستانی هاست.  مواد غذایی و اقلام ضروری از فروشگاه ها ناپدید می شوند.

قبلاً محصولات گران قیمت دزدیده می شد، اما اکنون  پنیرها، محصولات گوشتی شیرینی ها، مواد شیمیایی خانگی کوچک، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی را می دزدند.  حتی اسباب بازی ها را برای هدیه کریسمس می دزدند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: