ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یگ ژنرال امریکائی

زلنسکی بهتر است

همین امروز پشت میز مذاکره بنشیند!

 
 
 

 

 

بنا بر گزارش خبرگزاری ریا نووستی، «مارک کیمیت» ژنرال آمریکایی طی مقاله ای در مجله «وال استریت ژورنال» نوشت: ارسال سیستم های تسلیحاتی غیر پیشرفته، تهدیدی فاجعه بار برای نیروهای مسلح اوکراین در بر خواهد داشت. ارسال یکی از آخرین بسته های کمکی از «هویتزر»های 105 میلی متری و مهمات توپخانه ای با کالیبر کوچکتر نشان دهنده مشکلات موجود در انبارهای تسلیحات پیشرفته ناتو است. با بدتر شدن مشکل امکانات تسلیحاتی، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، باید چگونه به کار خود ادامه دهد؟

زلنسکی، خواه ناخواه باید بپذیرد که کاهش تدارکات برای ارتش اوکراین، فاجعه بار خواهد بود، نه تنها از نظر عملیات میدانی نبرد، بلکه از نظر ارسال پیام سیاسی- تسلیحاتی به اوکراینی‌ها جهت کاهش حمایت های خارجی که  شروع یک توافق دیپلماتیک ناخوشایند را بهمراه خواهد داشت که شاید شکست‌ تلقی شود. اما از آنجایی که شانس کمی برای خروج از باتلاق فعلی وجود دارد، ممکن است بهتر باشد در شرایط حاضر پشت میز مذاکره نشست تا زمانی دیگر.

(در اواسط ماه اوت، ایالات متحده یک قسط جدید 775 میلیون دلاری کمک نظامی به کیف، از جمله مهمات برای سیستم های موشک پرتاب چندگانه HIMARS را اعلام کرد. واشنگتن همچنین 1500 موشک ضد تانک Tow، موشک ضد رادار HARM و 1000 Javelin را قرار بود در اختیار کیف قرار دهد. مسکو بارها اعلام کرده است که ارسال تسلیحات غربی به کیف، تنها درگیری را طولانی‌ تر می کند.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۴ سپتامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: