ایران و جهان   

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ شهریور ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روسیه برای جلوگیری از این اقدام هشدار داد

موشک های دارای امکان حمل

کلاهک اتمی برای ارتش اوکراین 
 
 

 

 

به گزارش خبر گزاری ریانووستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن گفت، موشک های بالستیک ATACMS با برد 300 کیلومتر و قادر به حمل کلاهک اتمی دور تازه ای از دخالت مستقیم ایالات متحده آمریکا در درگیری‌های نظامی با روسیه است.

(این درحالی است که رئیس جمهور امریکا در یک فرار به جلوی تازه، به روسیه هشدار داده که از سلاح های تاکتیکی اتمی نباید در اوکراین استفاده کند!)

آنتونوف، خاطرنشان کرد، در صورتی که کیف، این نوع تسلیحات را از ایالات متحده دریافت کند، شهرهای بزرگ، همچنین زیرساخت های صنعتی و حمل و نقل فدراسیون روسیه، در معرض خطر قرار خواهند گرفت. در هر حال تحقق چنین سناریویی، به معنای دخالت مستقیم ایالات متحده در رویارویی نظامی با روسیه است.

آناتولی آنتونوف، افزود، نیروهای مسلح اوکراین، سال‌هاست که به طور مستمر، هنجارهای حقوق بشر را حتی در مناطقی که کیف بخشی از اوکراین می دانست، نقض می کنند.

شهرک‌ های منطقه دونباس همچنان در حال گلوله باران هستند و مردم بی‌ گناه و صلح‌ طلب کشته می شوند. کافی است توجه شود که چه تعداد صلیب شکسته و نمادهای نازی ها روی تجهیزات نظامی اوکراین حک شده است. اگر ارسال موشک های دور برُد آمریکایی دراختیار اوکراین گذاشته شود، بدیهی است که نئونازی ها، علاوه بر کوبیدن جمهوری های مردمی دونتسک، لوگانسک و دیگر مناطق آزاد شده شرق اوکراین، بدون تردید از آنها در جهت تعرض به کشور ما استفاده خواهند کرد.

اظهارات نمایندگان مقامات ایالات متحده در مورد "عدم مشارکت" آنها در درگیری‌های نظامی در اوکراین مضحک و بی اساس است. در حالی که مقامات دولت این کشور بار ها بر"موفقیت های معین" در جبهه های اوکراین را به لطف مشارکت مستقیم پنتاگون اعلام کرده اند. اگر چه اظهارات واشنگتن، مبنی بر اینکه ایالات متحده در کنار ایستاده و طرف مناقشه نیست، اما اظهارات و مصاحبه‌های سیاستمداران و ژنرال های سابق و فعلی آمریکا، پرده ها را از واقعیت دخالت های حکومت این کشور بالا زده است. سفیر روسیه افزود، ایالات متحده برای مقابله با تسلیحات روسی دست به هر کار و آزمایشی زده است تا اوکراین را به میدان آموزشی برای سلاح های منسوخ و آزمایشی جدید ناتو تبدیل کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: