ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱ خرداد ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش ویژه

تخلیه "آزوفستال" و آغازشناسائی

فاشیست ها وافسران ناتو برای محاکمه

 
 
 

 

 

وزیر دفاع روسیه "سرگئی شایگو" پایان عملیات "آزوفستال" را اعلام کرد و طی گزارشی به رئیس جمهور روسیه "پوتین" گفت که جمعا 2 هزار و 439 نفر از جمله رهبران هنگ فاشیستی "آزوف" که تسلیم شده بودند دستگیر شدند.

در این گزارش درباره شمار نظامیان ارتش اوکراین، شمار فاشیست های هنگ آزوف، خارجی های مزدور و بویژه افسران ارشد کشورهای عضو ناتو که از آزوفستال بیرون آمده و خود را تسلیم کردند اطلاعاتی داده نشد! آنها بر خلاف تبلیغات مشمئزکننده تلویزیون های فارسی زبان خارج از ایران، بویژه ایران اینترنشنال، آخرین سربازان مقاومت در ماریوپل نبودند، بلکه شکست خوردگانی بودند که به پناهگاه 28 کیلومتری و زیر زمینی آزوفستال گریخته و به امید رسیدن فرشته نجات "ناتو" به عقب راندن ارتش روسیه و آزاد شدن به این پناهنگاه رفته بودند. مسئولان آزمایشگاه های بیولوژیک نیز از جمله پناه برده شدگان به آزوفستال بودند.

پس از اعلام پایان کار "آزوفستال"، "استاشکو" مفسر مطلع روس، که با منابع ارتش روسیه نیز در ارتباط است در کانال یوتیوب خود گفت: تمام کسانی که از آزوفستال بیرون آمده اند تفتیش بدنی شده و هویت آنها ثبت شده، کارت های شناسائی و تلفن های دستی آنها کنترل شده است. آنها که روی بدنشان خالکوبی های نازیسم را داشتند از سربازان عادی ارتش اوکراین جدا شده و به اردوگاه های ویژه فرستاده شدند تا بدلیل نسل کشی و جنایاتی که در شرق اوکراین مرتکب شده اند محاکمه شوند. برخی خارجی ها (بخوانید نظامیان ارشد کشورهای عضو ناتو) از سربازان ارتش اوکراین و فاشیست ها جدا شده و با مینی بوس های ویژه ای که تمام شیشه های آنها با پرده پوشیده شده بود به روسیه منتقل شدند. مسئله بعدی، ورود به این پناهنگاه است که حدس زده می شود آن را مین گذاری و تبدیل به تله های انفجار کرده باشند و به همین دلیل واحدهای ویژه برای ورود به این پناهنگاه تونلی در نظر گرفته شده است. بویژه که قرار است برخی تسلیحات نظامی و اسناد باقی مانده نظامی و مرتبط با آزمایشگاه های بیولوژیک نیز از آنجا بیرون آورده شود. سومین مسئله، انتقال 200  جسد یخ زده از این پناهگاه مطرح است. تا هم اکنون، بموجب اطلاعات اولیه ای که انتشار یافته، پناهگاه آزوفستال به مرکز مهم و زیر زمینی ارتش اوکراین برای حمله به شرق اوکراین و کریمه و جمهوری بلاروس تبدیل شده بود و به همین دلیل بزرگترین ذخیره های نظامی در آن است.

برخلاف مزخرفاتی که مفسران ایران اینترنشنال مدعی بودند، آزوفستال نه قرار است دوباره باز سازی شود، نه تولید فولاد در آن آغاز شود و نه در آنجا برق تولید شده و کمبود برق ادعائی این مفسران در مسکو را جبران کند، بلکه قرار است این محل تبدیل به پارک و زیر زمین آن تبدیل به موزه شود.

پس از پایان کار "ماریوپل" اکنون خاتمه پاکسازی خارکف و اودسا مطرح است و وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که بزودی 12 واحد و لشکر جدید نظامی در غرب روسیه مستقر خواهد شد. توطئه جدید ناتو کشاندن جنگ اوکراین به جمهوری ملداوی است که بخشی از آن روس زبان است و یک جمهوری خودمختار. به همین دلیل ارتش روسیه خارکف را محاصره کرده اما عملیات نظامی وسیع در آن انجام نمی دهد. در خارکف نیز روس زبانها در اکثریت هستند و محاصره آن می تواند با این هدف انجام شده باشد که در خود خارکف مردم علیه فاشیست ها دست به قیام بزنند و آنگاه ارتش روسیه به کمک آنها برود. در اودسا نیز تقریبا همین سناریو پیش برده می شود.

فعلا اوکراین از نظر داخلی خیلی تضعیف شده و مردم بیشترشان خواهان صلح هستند و غربی ها وحشت دارند که یکباره ارتش اوکراین بصورت گروهی تسلیم شوند و یا علیه دولت قیام کنند. یکی از انگیره های رجز خوانی بی وقفه زلنسکی و غرب درباره شکست قریب الوقوع روسیه، وعده فرستادن سلاح (که به محض ورود به اوکراین زیر موشک باران و بمباران هوائی ارتش روسیه قرار  میگیرد) و تصویب کمک های مالی امریکا و فتوحات نظامی با هدف حفظ روحیه ارتش اوکراین انجام می شود.

(فیلم مربوط به تفتیش بدنی و وسائل تسلیم شدگان "آزوفستال" و شناسائی و جدا کردن فاشیست ها از سربازان اوکرائینی است)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ مه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: